Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@01:19:38 GMT

ویژه کسب و کارهای بزرگ و کوچک

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۸۵۲

ویژه کسب و کارهای بزرگ و کوچک

امروزه استفاده از اینترنت پرسرعت و فناوری اطلاعات به کمک کسب و کارها آمده و به یک عامل ضروری تبدیل شده تا به توسعه و بهبود آن‌ها در فضای رقابتی کمک کند. ماهان نت با ارائه خدمات پهنای باند بر بستر وایرلس، فیبرنوری و اینترانت، امکان برقراری ارتباط پایدار و امن را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می کند.

پهنای باند اختصاصی چیست ؟

به حجمی از اطلاعات که در هر واحد ثانیه انتقال پیدا می کند، پهنای باند گفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچقدر پهنای باند بیشتری وجود داشته باشد، امکان انتقال اطلاعات بیشتری از یک نقطه به نقطه دیگر فراهم می شود.

ویژگی‌های پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت

به گزارش تابناک ماهان‌‌نت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های انتقال داده ماهان، با استفاده از شبکه زیرساخت و لینک‌های پرظرفیت موجود، امکان سرویس‌دهی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، برج‌ها و مجتمع‌ها را مهیا کرده است. پوشش گسترده شبکه سراسری ماهان نت، امکان عرضه خدمات این شرکت را حتی در دورترین نقاط کشور امکان پذیر کرده است.

پهنای باند اختصاصی ماهان نت روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و TD-LTE قابل عرضه است. درنتیجه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین قیمت، از اینترنت سازمانی با بالاترین سطح پشتیبانی بهره‌مند شد. پهنای باند اختصاصی ماهان نت باتوجه به درخواست مشتری با سرعت برابر دانلود و آپلود ارائه می‌شود. برخلاف سرویس‌های اشتراکی، این سرویس از کیفیت تضمین شده برخوردار است. چرا که در سرویس‌های اشتراکی، سرعت ارائه شده تا حداکثر میزان درخواست مشتری است، اما در سرویس اختصاصی سرعتی دقیقاً برابر با درخواست مشتری عرضه خواهد شد. همچنین ماهان ‌نت موفق شده است با بهره‌گیری از به روزترین نرم افزارها میزان تاخیر در پردازش داده شبکه را به حداقل رساند.

ارائه مشاوره رایگان توسط تیم فنی و متخصص و عرضه پهنای باند باتوجه به نیاز کاربر از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت است. همچنین سیستم نظارت و پایش بر خدمات پهنای باند ماهان نت، با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات سخت‌افزاری انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خدمات ماهان‌نت باید به پشتیبانی و مانیتورینگ ۲۴ ساعته توسط تیم متخصص اشاره کرد.

برخی از مزایای پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت پایداری ارتباط به همراه تضمین کیفیت مطابق با SLA (توافق نامه سطح خدمات) ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی مسیریابی اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP ارائه پهنای باند بدون cache تضمین عرضه سرویس با پایداری ۹۹ درصد تضمین کیفیت سرویس تضمین برابر بودن سرعت انتقال و دریافت اطلاعات کاهش زمان ping کاهش تاخیر در پردازش داده شبکه

در صورت تمایل جهت اطلاع از تعرفه‌های پهنای باند اختصاصی ماهان نت لطفاً به وبسایت ماهان نت به آدرس mahannet.ir مراجعه فرمایید یا جهت استفاده از مشاوره رایگان با شماره 02187278 تماس گیرید تا مشاورین ماهان‌نت شما را راهنمایی نمایند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی ماهان نت پهنای باند اختصاصی تعرفه اینترنت رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!