Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین، محمد درافشانی با اعلام این خبر  افزود: 50 عنوان برنامه فرهنگی،آموزشی و ورزشی به مناسبت ایام نوروز برنامه ریزی شد که از اول تا دهم فروردین ماه 1400 برگزار شد.

وی اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های ایام نوروز به علت شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و برخی از آنها نیز به صورت خیابانی و در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد از جمله این برنامه ها می توان به تقدیر از مدافعان سلامت و دیدار با کادر درمان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درافشانی اضافه کرد: مراسم تقدیر از کادر درمان بخش کرونایی بیمارستان بوعلی سینا قزوین با اجرای برنامه کاروان نوروزی در اولین روز از بهار ۱۴۰۰ با حضور محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، طاهرخانی شهردار قزوین، داودی رئیس پارلمان محلی و اعضای شورای شهر، دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیرن شهری در محوطه بیمارستان بوعلی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چیدمان هفت سین سلامت و همدلی، اتوبوس گردشگری با عنوان کاروان عیدانه در شهر قزوین، راه اندازی کاروان اتوبوس کتاب، تریلر اقوام ایران زمین، اجرای ویژه برنامه "کاروان حاجی فیروز و عمو نوروزها"با سه چرخه، مسابقه کتابخوانی  "یادت باشد"، مسابقه عکاسی "زیبایی های شهر قزوین در قاب دوربین "، بهار با کتاب، مسابقه "سایه بازی"، مسابقه عکس " بهار در خانه "، دومین پویش خانه تکانی کتاب، همایش کوهپیمایی همگانی و خانوادگی، همایش اسکیت سواران «پیام آور نوروز و سلامتی»،  مسابقه رالی خانواده شهرداری، اولین جشنواره مجازی پیاده روی همگانی سراسری_کشور، مجموعه  مستندهای «قزوین بگرد»، تولید مجموعه های مستند معرفی غذاها،سنت ها و آئین های نوروزی در قزوین، تولید سرود "سلام ایران" پیام اقوام ایران زمین به دیار کهن شهر قزوین، اجرای برنامه های "کاروان ولایت"،پویش هدیه به بقیه الله الاعظم(عج)، مسابقه شعر خوانی مهدی موعود (عج)،  مسابقه  "رمز بهار"، تبلیغات محیطی

وی در پایان افزود:طراحی و چاپ پوستر، چاپ بنر برای نصب بر روی سازه‌های شهری، تولید خبر و گزارش و ارسال آنها به خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و سراسری و بارگذاری در پرتال شهرداری و همچنین کانال های و گروه ها در فضای از جمله اقداماتی است که در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی انجام شد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایام نوروز فضای مجازی مراسم برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کار‌های مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز /۱۳ اردیبهشت/ در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین برگزار شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برپا خواهد بود که ویژه برنامه‌ای شاد و متنوع فرهنگی و هنری نیز در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در برگزار خواهد شد.

خزائلی گفت: این جشنواره نیز از امروز تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا دایر شده و در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده است، ویژه برنامه آن نیز برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران رو به رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این ۲ رویداد انجام شده، شاهد حضور گسترده علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام