Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون استفاده مجدد خارج از اصول صخره‌نوردان از سایت کوهنوردی درچه اظهار داشت: پس از اتفاقات که سال گذشته در این منطقه رخ داد، جلسات متعددی با مسوؤلان منطقه برگزار شد و تصمیماتی جهت عدم تکرار اتفاقات اتخاذ شد.

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در راستای نظم بخشیدن به منطقه، رئیس هیأت کوهنوردی شهر درچه نیز تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان منصوب خواهد شد تا ورزشکاران بتوانند با نظم و مدیریت بهتر  از منطقه صخره‌‌نوردی درچه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور چند ورزشکار و فعالیت غیرقانونی در سایت صخره‌نوردی درچه در طی چند روز گذشته تشریح کرد: تمامی ضوابط و مقررات جهت فعالیت کلیه باشگاه کوهنوردی استان پیش از این اعلام شده و باشگاه‌ها نیز با رعایت آن به فعالیت خود ادامه می‌دهند؛ موضوع چند روز گذشته نیز توسط افراد محلی به ما اطلاع داده شد و با استعلام‌های که صورت پذیرفت مشخص شد افراد خاطی عضو هیچ کدام یک از باشگاه‌های رسمی استان نبوده‌اند، این در حالیست که تیم‌های بازرسی هیأت استان به شکل مرتبط از سایت‌های مختلف استان بازدید به عمل ‌می‌آوردند.

نصر اصفهانی تشریح کرد: این افراد به صورت شخصی وارد سایت صخره‌نوردی شدند و به فعالیت پرداختند؛ امیدواریم با شکل‌گیری هیأت کوهنوردی شهر درچه دیگر شاهد این موضوعات در این منطقه نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان ماه مبارک رمضان استفاده مجدد رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان مهدی نصر صخره نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس

مسؤل آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از ۵ ساعت جستجو توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر پردیس، نجات یافتند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، امیرحسین ملأشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نجات گردشگران مفقود در منطقه کوهستانی فاز 11 شهر پردیس، اظهار داشت: به دنبال گم‌شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون 1 و زون 5 فاز 11 شهر پردیس و آبشار کمرد، دو تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آن‌ها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند.

وی افزود: نیمه‌شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و 3 نوه‌ که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از 6 ساعت هنوز برنگشته بودند، آتش‌نشانی 2 تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال‌احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر گفت: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود 5 ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ گم‌شده را در پای کوه یافتند.

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

 ملأشور یادآور شد: این پدربزرگ به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز 11 پردیس رفته بودند و پس از اینکه زمان برگشتشان طولانی شده، والدین بچه‎ها با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند.

 مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی به‌صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست‌وجو قرار دادند تا اینکه پس از 5 ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه، پدربزرگ و بچه‌ها پیداشده و تحویل خانواده‌شان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است