Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به تصمیمات داور در دیدار شب گذشته برابر رئال مادرید اعتراض داشت و اکنون این اعتراض را به توییتر کشانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین ال کلاسیکوی این فصل شب گذشته رئال مادرید در دیداری سرنوشت ساز در خانه ۲-۱ بارسلونا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کومان به رغم یک نیمه اول نه چندان دلخواه که در آن دو بار دروازه خود را باز شده دیدند، در نیمه دوم نمایش بهتری داشتند و توانستند یکی از گل های خورده را جبران کرده و فرصت های متعددی برای باز کردن دروازه رئالی ها ایجاد کنند.

 

در پایان اما بازی با پیروزی لوس بلانکوس به پایان رسید و به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی داور برای چند تصمیم بحث برانگیزی که در این بازی داشت، مورد اعتراض کاتالان ها قرار گرفت. جرارد پیکه، مدافع مصدوم بارسا، از سکوها پایین رفت و از داور توضیح خواست. رونالد کومان نیز از هر طریق ممکن صدای اعتراض خود را به گوش داور و هواداران و مسئولین لالیگا رساند.

 

کاتالان ها معتقد بودند دو پنالتی برای آنها گرفته نشده و در پایان بازی نیز وقت تلف شده بیشتری باید محاسبه می شد. سرمربی بارسا پس از اعتراض در مصاحبه پس از بازی، امروز در توییتر خود نیز بار دیگر تصمیمات داور را در این بازی زیر سوال برده است.

کومان در توییتر خود نوشت:

“ما در طول بازی دست بالا را داشتیم و فرصت هایی برای رقم زدن یک نتیجه بهتر داشتیم. در پایان اما با تصمیم اشتباه داور و VAR بدشانس بودیم.”

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی نیز گفته بود:

“اگر هوادار بارسا هستید، باید عصبانی باشید. ما از تصمیمات داوری بسیار عصبانی هستیم. در نیمه اول خوب نبودیم و نه خوب دفاع کردیم و نه خوب حمله. در نیمه دوم ولی بهتر شدیم و انتظارم فقط یک داوری درست بود. پنالتی روی برایتویت ۱۰۰ درصد بود و وقت اضافه هم باید بیشتر از ۴ دقیقه اعلام می شد. داور دو یا سه دقیقه بازی را به خاطر مشکل خودش قطع کرده بود. متاسفانه باید تصمیم داور را بپذیریم و سکوت کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان بارسلونا رونالد کومان سرمربی بارسلونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در ۴۷ بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229316 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم