Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:25:51 GMT

کرونا ۲۱۵ نفر را در جنوب غرب خوزستان مبتلا کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۲۳۲

کرونا ۲۱۵ نفر را در جنوب غرب خوزستان مبتلا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز یکشنبه به جدیدترین آمار کرونایی اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۲ نمونه کرونایی در جنوب غرب خوزستان گرفته شد.

وی، از ابتلای ۲۱۵ مورد جدید خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱۵ بیمار، ۸۳ نفر از آبادان، ۱۰۸ نفر از خرمشهر و ۲۴ نفر از شادگان به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از این ۲۱۵ مورد مثبت جدید، ۱۸۵ نفر (آبادان ۵۹ نفر، خرمشهر ۱۰۴ نفر و شادگان ۲۲ نفر) به طور سرپایی درمان شدند.

سلمان زاده، از بستری ۶۳ نفر و بهبود و مرخص شدن ۶۰ نفر دیگر از بیمارستان در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز دو بیمار (یک نفر آبادان و یک نفر خرمشهر) بر اثر کرونا جان باختند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۷۴ نفر است.

کد خبر 5186526

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان آمار کرونا قربانیان کرونا خرمشهر شادگان آبادان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

 تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر