Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:31:30 GMT

بازنگری ردیف‌های تعرفه‌ای مرتبط با صنایع

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۵۷۰

بازنگری ردیف‌های تعرفه‌ای مرتبط با صنایع

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی از از بررسی بیش از ۸ هزار ردیف تعرفه گمرکی در سال جاری با هدف صیانت از صنایع داخلی خبر داد و اظهار داشت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها ومانع‌زدایی‌ها در تلاشیم سیاست‌های کاهش ارزبری در کشور را با اتخاذ تدابیری دنبال کنیم که بازنگری در ردیف‌های تعرفه‌ای یکی از سیاست‌های پشتیبانی از صنایع داخلی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان‌داشت: تعرفه‌های گمرکی با محوریت توانمند سازی صنایع داخلی و ایجاد محدودیت وارداتی برای تجهیزات داخلی سازی شده از سوی دفاتر تخصصی مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

صادقی نیارکی، رصد مستمر وضعیت تولیدی محصولات منتخب صنعتی را از دیگر برنامه‌های وزارت صنعت برشمرد و از برنامه‌ریزی برای احصاء ظرفیت‌های خالی صنایع خبر داد.

کد خبر 5186673

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تعرفه واردات گمرک تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ویروس کرونا قیمت مرغ قیمت دلار قیمت نفت شاخص کل بورس سهام عدالت وزارت راه و شهرسازی صندوق بین المللی پول نهاده های دامی بانک مرکزی ایران قیمت سکه بهار آزادی وزارت جهاد کشاورزی سند همکاری ایران و چین بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد