Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:26:37 GMT

لزوم برخورد با سقط جنین غیرقانونی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۹۷۱

۴۵ نماینده مجلس در تذکری به وزیر بهداشت خواستار برخورد با سقط جنین غیر قانونی در کلینیک ها شدند. ناطقان: در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.


حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی خواستار نظارت سازمان نظام پزشکی بر مطب ها و تبلیغات درخصوص سقط جنین غیرقانونی، شدند و تاکید کردند: اقدامات در این راستا بازدارنده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصرالله پژمان فر و ۳۵ نفر از نمایندگان در تذکر دیگری به وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بر لزوم نظارت معاونت های درمان دانشگاه های علوم پزشکی به سقط جنین غیرقانونی و کلینیک های دولتی و غیردولتی تاکید و خواستار برخورد قانونی با عاملان شدند.

وی به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان در تذکر دیگری به «سعید نمکی» نسبت به  وفور ارائه داروهای سقط جنین بدون مجوز از سازمان غذا و دارو در فضای مجازی انتقاد کرد و خواستار ارائه راهکار از سوی وزارت بهداشت برای حذف سقط جنین شد. منبع: مشرق برچسب ها: برخورد ، سقط جنین ، غیر قانونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برخورد سقط جنین غیر قانونی سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی