Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فولاد می‌گوید: پیروزی برابر العین امارت شب خاطره‌انگیزی بوده اما این مسابقه به تاریخ پیوسته و باید رو به جلو حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صالح حردانی که شب گذشته موفق شد نخستین گل فولاد را برابر العین امارات به ثمر برساند اظهار کرد: مسابقه دشواری بود. العین به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه این تیم گویای همه چیز است. آنها یکی از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های قاره را دارند و بیشترین قهرمانی لیگ امارات کسب کرده‌اند. تنها تیم اماراتی هستند که در لیگ قهرمانان آسیا کسب سهمیه کرده‌اند. همه اینها نشان‌دهنده واقعیات تیم العین است.

او گفت: از آن طرف ما هم برای موفقیت در این دیدار هم‌ قسم شده بودیم. کل تیم حول محور سرمربی، برای این رقابت متحد بودیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. هدف‌مان روشن بود و برای تک تک لحظات دیدار برنامه داشتیم. اگر یک بار دیگر مسابقه را ببینید متوجه می‌شوید که حتی یک کار اضافه هم انجام ندادیم و همین انسجام تیمی درون زمین و اتحاد کل تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان باعث شد شب خاطره‌انگیزی رقم بخورد.

وینگر جوان تیم فولاد خوزستان با اشاره به دستور جواد نکونام به فراموش کردن دیدار با العین افزود: دیگر حق نداریم به عقب برگردیم و به مسابقه با العین فکر کنیم. 21 فروردین 1400 در تاریخ ثبت شد و یگر جزوی از گذشته است. هواداران تا مدت ها می‌توانند از این دیدار خوشحال باشند و با خاطرات آن زندگی کنند و فوتبال ایران هم می‌تواند تا سال های سال به این نمایش فولاد برابر العین افتخار کند اما ما به عنوان عضوی از این تیم، فرصتی برای شادی نداریم. باید رو به جلو نگاه کنیم. فینال بعدی ما رقابت با السد قطر است. تیمی که نیازی نیست از قدرتش بگوییم و کل آسیا این تیم را می‌شناسد.

حردانی در پایان بیان کرد: امیدوارم با این انسجامی که داریم و اتحادی که در این یک سال و نیم از زمان حضور نکونام در تیم ما به وجود آمده، بتوانیم به نمایش خوب‌مان ادامه بدهیم. اگر پس از شش سال در بین بهترین تیم‌های آسیایی قرار داریم مزد سختی‌هایی است که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متحمل شده‌اند بنابراین حق نداریم پا پس بکشیم. رقابت با العین شروع کارمان است و قطعا در این مرحله هم متوقف نمی‌شویم، هر چند که با توصیه کادر فنی به هیچ وجه حق نداریم، مغرور شویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال خوزستان برنا خوزستان صالح حردانی حق نداریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد