Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@12:02:59 GMT

 CRM دانا، راهی برای فروش چند برابر در سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۶۵۹

 CRM دانا، راهی برای فروش چند برابر در سال جدید

استفاده از نرم افزار crm راهی برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام داناپرداز، کسب و کارهایی که با استفاده از نرم افزار  CRM میزان فروش خود را افزایش داده و به موفقیت دست پیدا می کنند، دو کار را به خوبی انجام داده اند. اول اینکه با توجه به نیازهای خاص کسب و کار خودشان، نرم افزار CRM مناسب را انتخاب و پیاده سازی کرده اند و در درجه دوم با استفاده از امکانات مختلف این نرم افزار، کسب و کار خود را توسعه داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب و کارهایی که از نرم افزار CRM دانا استفاده کرده اند، به طور میانگین تا ۴۱% میزان فروش خود را افزایش داده اند. نرم افزار CRM شرکت دانا پرداز با برخورداری از امکانات مختلف از جمله مدیریت اطلاعات مربوط به مشتریان، گردش کارهای خودکار سازی شده، پیش بینی فروش دقیق و گزارش های تصویری در بیش از ۳۰۰۰ ارگان دولتی و شرکت خصوصی، به یک نرم افزار مدیریتی ضروری در خدمت افزایش بهره وری و فروش تبدیل شده است. در این مطلب قصد داریم راه های افزایش فروش در سال جدید با استفاده از نرم افزار CRM را به شما نشان دهیم.

نرم افزار CRM دانا و شناخت بهتر مشتریان

نتایج تحقیقات نشان می دهند که فروش به مشتریان فعلی ۵۰% آسان تر از فرش به مشتریان جدید است. پس بهتر است در درجه اول مشتریان فعلی خود را برای فروش هدف قرار دهید. اما این کار را چطور باید انجام داد؟ با استفاده از داده های ثبت و ذخیره شده در نرم افزار CRM دانا. این داده ها و اطلاعات را بررسی کنید تا متوجه شوید مشتریان شما به چه چیزهایی علاقه دارند و از چه چیزهایی خوششان نمی آید؛ قدرت خرید آنها چه میزان است و الگوی خرید آنها به چه شکل است.

به عنوان مثال اگر مشتری محصول خاصی (مثلا شامپو) را خریداری کرده، با توجه به نتایج آنالیز اطلاعات در زمان مناسب، خرید مجدد محصول را به او پیشنهاد دهید. همچنین بر اساس علایق و سلایق مشتری می توانید خرید محصولات مشابه را نیز به او پیشنهاد کنید.

پاداش برای مشتریان وفادار 

یک آمار جالب: با افزایش ۵ درصدی در نرخ حفظ مشتری، می توانید سود آوری کسب و کار خود را تا ۷۵ درصد افزایش دهید. یکی از بهترین راه های حفظ مشتری، در نظر گرفتن پاداش برای مشتریان وفادار است. با استفاده از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار CRM ، یک لیست از مشتریان وفادار تهیه کنید و با ارسال یک ایمیل برای آنها و اطلاع رسانی در مورد هدایایی که برای آنها در نظر گرفته اید، ارتباط تان با این گونه مشتری ها را تقویت کنید.

به این ترتیب نه تنها موفق به حفظ این مشتری های سودآوری برای کسب و کارتان خواهید شد، بلکه می توانید مطمئن باشید که آنها استفاده از محصولات و خدمات شما را به دیگران هم توصیه خواهند کرد. یک آمار جالب دیگر: نرخ فروش به افرادی که توسط مشتریان وفادار برای استفاده از محصولات و خدمات کسب و کارها اقدام می کنند بیش از ۷۰% است.

اولویت بندی سرنخ ها با نرم افزار CRM دانا

میزان خرید سرنخ های تغذیه شده در مقایسه با سایر سرنخ ها، ۴۷% بیشتر است. منظور از تغذیه سرنخ ارسال محتوای مناسب و انجام پیگیری های لازم برای رساندن سرنخ به نقطه فروش است. اما چطور سرنخ های مناسب را برای تغذیه اولویت بندی کنیم؟

با استفاده از بهترین نرم افزار CRM می توانید سرنخ ها را دسته بندی کنید و به این ترتیب با استفاده از اطلاعات موجود در مورد سرنخ ها در نرم افزار، سرنخ های با کیفیت را در یک دسته قرار داده و اقدامات بعدی را برای اعضای تیم فروش مشخص کنید.

اتخاذ استراتژی فروش مناسب برای کسب و کار

یکی از کاربردی ترین امکاناتی که استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در اختیار شما قرار می دهد، امکان طرح ریزی استراتژی فروش مناسب با توجه به ویژگی های کسب و کار شماست. نرم افزار CRM دانا تاریخچه اطلاعات مربوط به تمامی سرنخ های شما را نگه داری می کند. فروش های موفق خود را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به این سرنخ ها را استخراج و مطالعه کنید.

بررسی کنید که این سرنخ ها چه ویژگی های خاصی دارند و یا اینکه شما برای فروش به این سرنخ ها از چه استراتژی های خاصی پیروی کرده اید. با استفاده از این اطلاعات می توانید فعالیت های بازاریابی و فروش خود را بر اساس آنچه برای کسب و کار شما مناسب است طراحی و پیاده سازی کنید. همچنین با مطالعه این اطلاعات می توانید کارشناسان فروش موفق را شناسایی کرده و راهکارهایی که باعث افزایش موفقیت آنها در فروش محصولات و خدمات شده را در سازمان نهادینه کنید.

شرکت دانا پرداز و نرم افزار CRM

شرکت دانا پرداز یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید نرم افزارهای مدیریتی و فناوری اطلاعات است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و در طول این مدت توانسته پاسخ گوی نیازهای بیش از ۳۰۰۰ کسب و کار در زمینه های مختلف باشد.

یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت دانا پرداز، نرم افزار CRM دانا است که در واقع یک پلتفرم یکپارچه فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان است. یکی از دلایل اصلی موفقیت نرم افزار CRM دانا این است که برخلاف سایر نرم افزارهای موجود در بازار، این نرم افزار طوری طراحی شده که در عین فراهم کردن امکانات متعدد برای کسب و کارها، استفاده از آن بسیار آسان است و کارشناسان فروش می توانند با حداقل آموزش شروع به استفاده از این نرم افزار کنند. پس برای چند برابر کردن میزان فروش کسب و کارتان در سال جدید فرصت را از دست ندهید و با شرکت داناپرداز تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار ارتباط با مشتریان استراتژی فروش استفاده از نرم افزار نرم افزار CRM دانا شرکت دانا پرداز مشتریان وفادار برای کسب و کار سرنخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی، cvv ۲ و تاریخ انقضای کارت را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند.

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی حتما از سکو‌های عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک‌ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که اکثرا لینک آن‌ها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک‌ها به وسیله پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای شما ارسال می‌شود، اکیدا خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!