Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان دماوند، روز یکشنبه طی نشستی با حضور فرماندار شهرستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند و رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان موضوعات بخش درمان منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی حیدری در این خصوص افزود: با توجه به افزایش شدت بیماری و همچنین تعداد بیماران بستری در شهرستان دماوند، این نشست با هدف هماهنگی بیشتر در جهت اعمال محدودیت ها و به کارگیری راهکارهای جدید به منظور مهار بیماری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به رفع کمبود امکانات بیمارستان سوم شعبان تاکید و از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار جهت خرید و تامین امکانات و تجهیزات لازم بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد.

همچنین نظام پزشکی تهران بزرگ روز گذشته طی اطلاعیه‌ای از تحویل واکسن کووید ۱۹ به نظام پزشکی‌ شهرستان‌ دماوند خبر داد و اعلام کرد: تحویل واکسن‌های کووید ۱۹ به نظام پزشکی های اسلام شهر، قرچک، پاکدشت، ورامین، دماوند و پردیس انجام شده است و اعضای نظام پزشکی های تحت پوشش این نظام پزشکی ها منتظر اطلاع‌رسانی از سوی نظام پزشکی های مربوطه باشند.

در اطلاع‌رسانی نظام پزشکی این شهرها زمان و مکان محل تزریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند ویروس کرونا اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند ویروس کرونا اعتبار شهرستان دماوند ویروس کرونا اعتبار اخبار کنکور بیمارستان سوم شعبان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسین" گفت: با توجه به وجود صنایع مختلف و تعداد زیاد کارگران در استان، خطراتی نیز در فضای مجازی برای این گروه وجود دارد. 


وی با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه در این فضا، اظهار داشت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد. 


ابوالحسینی از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند. 


این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.


 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است