Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:45:33 GMT

۴۶۰۰نفر در انتخابات شورای روستای اردبیل ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۹۸۶

۴۶۰۰نفر در انتخابات شورای روستای اردبیل ثبت نام کردند

گروه استان‌ها_رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:تاکنون ۴۶۰۰ نفر داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: زمان ثبت نام از 16 فروردین شروع شده و تاکنون  4600 نفر داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان مناسب بوده و اکثر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده هستند و ثبت نام تا ساعت 18 امروز یکشنبه 22 فروردین ماه ادامه دارد. 

رئیس ستاد امتخابات استان گفت: امروز از ساعت 8 صبح بیش از 800 نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام انجام شده است.

جرائم انتخاباتی چهارمحال و بختیاری فوری و خارج از نوبت رسیدگی می‌شوندهیئت اجرایی انتخابات شهرستان رباط کریم 290 نفر را تائید کرد8 هزار‌ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای آذربایجان‌غربی داوطلب شدند

ندائی با تاکید بر اینکه کاندیداها ثبت‌نام خود را امروز تا اخرین فرصت انجام دهند و افزود: برای این منظور از روزهای آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر در هیئت های اجرایی به اتمام رسیده است افزود: لیست  کاندیداهای بررسی شده در هیئت نظارت امروز تحویل هیئت های نظارت داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و 58 روستای استان، 28 خردادماه برگزار خواهد شد که در 39 روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

انتهای‌پیام/131/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردبیل ثبت نام استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار