Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@14:49:26 GMT

زیباسازی بافت فرسوده منطقه13 به وقت شکوفه ها

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۱۴۰

زیباسازی بافت فرسوده منطقه13 به وقت شکوفه ها

خبرگزاری آریا- با فرا رسیدن سال جدید و با توجه به رویکرد شهرداری تهران در تغییر چهره پایتخت از فضای شهر خاکستری به شهر رنگی ، طرح زیباسازی کوچه‌ها و معابر بافت فرسوده با هدف  ایجاد سرزندگی، نشاط و امید در میان ساکنین ، در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه با آغاز سال جدید، طرح زیباسازی کوچه‌ها و معابر منطقه، در دستور کار قرار گرفته است گفت : این طرح ،ابتدا در کوچه‌ عابدینی  محله صفا  واقع در ناحیه یک با مشارکت شهروندان اجرا و سپس در  کوچه حلیمی که  در بافت فرسوده واقع شده و با داشتن 19 پلاک  با مشارکت شهروندان به مساحت 1800 متر مربع به شکل متنوعی توسط  شهرداری ناحیه یک منطقه رنگ آمیزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، در حال حاضر، عملیات جداره سازی در  دیگر کوچه ها ی ناحیه یک  به مساحت 400 متر مربع  اجرایی شده و به زودی عملیات رنگ آمیزی آن نیز به مرحله اجرا در می آید .
شهردار منطقه 13 افزود: نهر میانه این کوچه ها  تعویض شده تا رفت و آمد در این محدوده تسهیل شود ، همچنین ،گلدان هایی به دیوار کوچه ها نصب و نگهداری از آنها به عهده ساکنان کوچه است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران کوچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است