Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا از مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، ‌ این مرکز با هدف کمک به اقشار کم درآمد و مستضعفان، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، ارتقا سلامت، عمران و آبادانی مشاوره حقوقی و روانشناسی را راه اندازی کرده است و در استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران و به تازگی سمنان و خراسان رضوی در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، ‌ در یک اقدام جهادی و در راستای منویات رهبری معظم، جهت تقویت نهاد خانواده و احقاق حقوق اقشار در معرض آسیب؛ مرکز نیکوکاری شهدای م‌دافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمدگودرزی با همکاری و مساعدت وکلای قوه قضائیه، کارشناسان و مشاوران خانواده برجسته و نام آشنای رسانه ملی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناختی به مددجویان خواهد پرداخت.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی و مشاوره خانواده با همکاری حقوقدانان و مشاوران برتر کشور در مرکز نیکوکاری شهدای مدافع که با حضور اساتید دانشگاهی و کارشناسان مجرب حقوقی و قضائی به ارائه خدمات به خانواده های محرومین و نیازمند کمک می پردازد بستر مناسبی برای محرومیت زدایی از این قبیل اقدامات که در سایه فقر معیشت مغفول مانده اند خواهد شد.  

این مرکز با هدف پاسخگویی به سوالات حقوقی و مشاوره های روانشناسی به اقشار محروم و ولی نعمتان خود گام موثری در محرومیت زدایی از رفع مشکلات حقوقی، روانشناختی و مشکلات خانواده خواهد بود و در این زمینه وکلا و مشاوران نیکوکار مرکز با دستور کار قرار دادن و توسعه مشاوره حقوقی تلفنی در یکسال گذشته به طور میانگین ماهانه ۱۰۰  مشاوره تلفنی انجام داده اند.  

ارائه خدمات رایگان روانشناختی و مشاوره خانواده ویژه خانواده های شهدا؛ از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در سال جاری خواهد بود.  

صفحه مجازی اینستاگرام  @nikoukari.centet و سایت مرکز Www.nikopress.ir جهت تعیین وقت مشاوره در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم فعالیت خود را همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سال ۹۸ آغاز کرد.

برچسب‌ها شکایت شهدای مدافع حرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت شهدای مدافع حرم شکایت شهدای مدافع حرم اخبار کنکور مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم مشاوره حقوقی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران