Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:36:39 GMT

واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۸۶۱

واکنش پیرلو به عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، می‌گوید دلیل عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی گل نزدن بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در این فصل نمایش های پر نوسانی ارائه داده امروز در چارچوب هفته سی‌ام سری آ میزبان جنوا بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد. با این برد شاگردان آندره آ پیرلو دوباره فاصله خود را با میلان به یک امتیاز کاهش دادند؛ این در حالی است که به نظر می رسد اینتر با توجه به برد امروز شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره آ پیرلو در پایان بازی گفت: " ما در ابتدای بازی نگرش درستی داشتیم و همه چیز آسان به نظر می‌رسید اما در پایان نیمه اول تا حدودی تمرکز خود را از دست دادیم و این موضوع باعث شد که به حریف موقعیت داده شود. جنوا بازیکنان زیادی را در بین خطوط خود قرار می داد و به همین خاطر ما سعی کردیم تاکتیک‌های مختلفی را در نظر بگیریم.

 

 

 

 

متاسفانه ما در بازی هایی که روی کاغذ آسان به نظر می رسیدند امتیازاتی را از دست دادیم که شرایط را برای مان پیچیده کرد. امروز اینگونه نبود چرا که شرایط را کنترل کردیم اما در عین حال چند حواس‌پرتی نیز وجود داشت که ما را به خطر انداخت."

عصبانیت رونالدو بعد از پایان بازی: " طبیعی است که او به دنبال گلزنی بود؛ به خصوص وقتی که بازی پیچیده شده بود.رونالدو یک قهرمان است و می‌خواهد اثر خود را بگذارد."

 

 

 

 

پیرلو درباره شایعات اطراف نیمکت یووه و نیاز به ثابت کردن خود گفت: " همه مربیان باید احساس کنند که لازم است هر روز خود را به اثبات برساند؛ چه برسد به من که اولین تجربه مربیگری ام است. فوتبال از بچگی آرزوی من بوده و برای موفقیت در آن تلاش خواهم کرد. من تا به اینجای فصل به خودم از نمره 10، ششم دهم. می دانم که کارهای بیشتری باید انجام دهم و وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مسئولیت بر عهده سرمربی است."

یوونتوس آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو آندره آ پیرلو پایان بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی