Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@16:40:23 GMT

سفرم به ایران، معنادار است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۵۹۴۲

سفرم به ایران، معنادار است

نخست‌وزیر کره جنوبی در نشست خبری با جهانگیری گفت: سفرم به تهران مبتنی بر اراده محکم کره جنوبی برای توسعه روابط آینده‌نگرانه است.معتقدم از این به بعد باید در سطوح بالا روابط داشته باشیم و از این‌رو از آقای جهانگیری برای سفر به کره دعوت کردم.

به گزارش برنا،نخست‌وزیر کره جنوبی در نشست خبری با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد:روابط دوستانه ایران و کره حتی در شرایط بحرانی ادامه داشته اما اکنون با چالش روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرم به تهران مبتنی بر اراده محکم کره جنوبی برای توسعه روابط آینده‌نگرانه است.معتقدم از این به بعد باید در سطوح بالا روابط داشته باشیم و از این‌رو از آقای جهانگیری برای سفر به کره دعوت کردم.
او افزود: امروز با آقای جهانگیری تبادل نظر سازنده‌ای درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه داشتیم، دو کشور تصمیم گرفتند از زمینه‌های همکاری استفاده کنند؛ لذا همکاری برای عبور از بحران کرونا را تقویت خواهیم کرد.
تجارت دارو و تجهیزات پزشکی افزایش می‌یابد.
او ادامه داد: تبادل نیروی انسانی در زمینه پزشکی و مهارت‌های حرفه‌ای نیز خواهیم داشت.زمانی که برجام احیا شود همکاری‌ها را گسترش خواهیم داد، کمیته بازرسی همکاری اقتصادی دو کشور تشکیل خواهد شد
و دولت کره بر اهمیت آزادی کشتی خود در تنگه هرمز تاکید داشت زیرا این موضوع بر امنیت انرژی اثر دارد.
نخست وزیر کره جنوبی اظهار کرد: دولت کره تمایل به حل و فصل موضوع مسدودسازی دارایی‌های ایران دارد.این دیدار باعث تقویت روابط دوستانه می‌شود و امیدواریم دو کشور در موضوعات گوناگون حامی یکدیگر باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کره جنوبی معاون اول رئیس جمهور ایران دارو تجهیزات پزشکی نیروی انسانی دولت کشتی تنگه هرمز انرژی کره جنوبی و ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

تمرکز ویژه روی پروژه راه آهن استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و پول سه محموله نفتی در شریان خط آهن استان در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • ترمیم رابطه؟!
  • سفر بارزانی به تهران، یک تحول مهم
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت