Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:05:24 GMT

پتانسیل کشتی کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۱۱۳

پتانسیل کشتی کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است

محمدحسین محبی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تاریخ و پیشینه کشتی از سال ۱۳۱۹، کشتی این استان افت نکرده و در سال‌های اخیر عملکرد قابل توجهی در تیم ملی داشته است.

وی مسابقات قهرمانی کشور را معتبرترین مسابقات داخلی ایران دانست و افزود: تیم کشتی استان کرمانشاه ظرف ۸۰ سال سه یا چهار بار فینالیست بوده در حالی که در هشت سال اخیر کشتی کرمانشاه پنج یا ۶ بار در این مسابقات نایب قهرمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات جهانی ۱۹۹۰ میلادی ۳ کشتی گیر کرمانشاهی یعنی محمدحسین و محمدحسن محبی و جعفر خدایی به عنوان ملی پوش در این مسابقات حضور داشتند که پس از گذشت حدود ۲۷ سال در مسابقات آسیایی چین ۲۰۱۷ سه کشتی گیر به نام‌های یدالله محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی حضور داشته و هر سه مدال گرفتند.

وی ادامه داد: حضور یدالله محبی، بهمن تیموری و رضا افضلی به عنوان سه کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جهانی نورسلطان قزاقستان در سال ۲۰۱۹ بیانگر عدم افت کشتی استان کرمانشاه نسبت به قبل است.

محبی با اشاره به مسابقات جام جهان پهلوان تختی بیان کرد: در مسابقات ۲ سال پیش جام تختی ۶ فینالیست از استان کرمانشاه بوده که سه طلا، یک نقره و ۲ برنز را برای این استان به ارمغان آوردند.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه افزود: دستاوردهای ذکر شده حاصل تلاش رؤسای کشتی شهرستان‌ها، مربیان این استان و تن به کار دادن کشتی گیران بوده است.

وی تاکید کرد: پتانسیل کشتی استان کرمانشاه بالاتر از وضعیت کنونی است، به طوری که می‌تواند در ترکیب تیم ملی چهار کشتی گیر به صورت مستمر حضور داشته باشند.

کد خبر 5186758

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کشتی یدالله محبی محمدحسن محبی محمد حسین محبی رضا افضلی ایران جام تختی مسابقات قهرمانی کشور تیم ملی کشتی آزاد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان کشتی استان کرمانشاه کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه