Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال جدید، با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن رفتار ویروس جهش یافته انگلیسی و غالب شدن این  نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان اینکه بایستی با بکارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت ها و همکاری دستگاه ها و سازمانهای اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به منظور کاهش زمینه ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها می باشد که می بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر اینکه هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت زا باید بر اساس وضعیت رنگ بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستادهای استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل ها و دستور العمل های ابلاغی به مراجع ذیربط پیش بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای استان ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می رود با اطلاع رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستادهای استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل ها قاطعانه اعمال گردد.

پربیننده ترین کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات احتمال تصویب رتبه بندی فرهنگیان در هفته معلم رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست حقوق کدام معلمان افزایش نمی‌یابد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا برجام قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است