Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@01:10:37 GMT

اینتر ۱-۰ کالیاری؛ سلام نراتزوری به اسکودتو؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۵۶۷

اینتر ۱-۰ کالیاری؛ سلام نراتزوری به اسکودتو؟

اینتر در یک بازی دشوار توانست تیم ته جدولی کالیاری را با یک گل شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اینتر که از 29 بازی با 71 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار داشت، امروز میزبان کالیاری رده 18 بود. کالیاری برای فرار از سقوط می جنگید و اینتر هم برای بازگرداندن فاصله با میلان رده دومی به 11 امتیاز، باید از این بازی با پیروزی خارج می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر دقیقه 11 بازی با شوت کریستین اریکسن می توانست به گل اول برسد اما ویکاریو گلر کالیاری که اولین بازی اش در سری آ را انجام می داد، با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

شش دقیقه بعد اینتر به گل رسید. روی پاس روملو لوکاکو این الکسیس سانچز بود که گلزنی کرد ولی کمک داور پرچم زد و آفساید توسط وی ای آر نیز تایید شد.

در ادامه ضربه متئو دارمیان را گلر کالیاری برگشت داد تا اینتر به گل نرسد. کالیاری در نیمه اول یک موقعیت داشت که روی شوت از راه دور راجا ناینگولان بود و راهی به دروازه پیدا نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

اینتر نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و دقیقه 55 روی شوت از راه دور عالی اریکسن می توانست به گل برسد ولی ویکاریو به زیبایی توپ را راهی کرنر کرد.

ویکاریو دقیقه 60 شوت زمین نه چندان محکم پای راست روملو لوکاکو را هم درازکش مهار کرد.

دقیقه 68 روی ارسال کرنر ضربه سر دی فرای به تیر افقی برخورد کرد و راهی اوت شد.

حملات اینتر بالاخره دقیقه 77 جواب داد. پاس عرضی زیبای اشرف حکیمی را متئو دارمیان در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد تا بازی 1-0 شود.

کالیاری در دقایق پایانی فشار وخشتناکی را به اینتر وارد کرد ولی در نهایت میزبان با همان یک گل برنده شد و فاصله اش با میلان را به 11 امتیاز افزایش داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اینترمیلان فوتبال کالیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس

مارکوس تورام که همراه با پدر خود در جشن های اسکودتوی یوونتوس شرکت می کرد، حالا خودش با پیراهن اینتر به اسکودتو رسید.

دیدار میلان و اینتر در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 2-1 نراتزوری خاتمه یافت. شاگردان سیمونه اینزاگی در دربی دلامادونینا، اسکودتوی شماره 20 تاریخ اینتر را قطعی کردند. مارکوس تورام در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در کسب این قهرمانی داشت. او تقریبا دو دهه بعد از آخرین اسکودتوی پدر خود، قهرمانی در سری آ را جشن گرفت. لیلیان تورام با یوونتوس به 4 اسکودتو رسید اما دو قهرمانی آخر او در ماجرای کالچوپولی پس گرفته شد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان