Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@11:51:41 GMT

نارضایتی پرسپولیسی ها از شرایط میزبانی هند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۵۷۳

نارضایتی پرسپولیسی ها از شرایط میزبانی هند

اعضای کاروان پرسپولیس که روز گذشته راهی ایالت گوا در هند شد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند به دلیل مخالفت نیروی دریایی هند، پرواز آنها با سرگردانی و تاخیر چندین ساعته مواجه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه با تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نام کشور هند برای میزبانی گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد، سوالات زیادی در ذهن هواداران فوتبال و مدیران باشگاه‌ پرسپولیس و سایر تیم هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند به وجود آمد که آیا این کشور می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس که از همان روزهای اول انتخاب هند به عنوان میزبان نسبت به آن معترض بود، خیلی زود و حتی قبل از اعزام تیم به گوا مشخص شد که اعتراض قرمزها بی دلیل نبوده و حالا هر چه که می گذرد بیشتر مشخص می شود چرا کارشناسان فوتبال، ای اف سی را به گرفتن تصمیمات غیر فوتبالی متهم می کردند.

اولین موضوعی که کاروان پرسپولیس برای سفر به کشور هند را دچار چالش کرد، مورد دادن ویزا به بازیکنان پرسپولیس بود که با کلی پیگیری و تلاش شبانه‌روزی به دست آمد، پروسه‌ای که تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز تیم به هند طول کشید و حتی ممکن بود به دلیل مشکلاتی که ناشی از صدور روادید به وجود آمده بود چند بازیکن جا بمانند و در ادامه مجبور شوند خودشان تنهایی به اردوی تیم ملحق شوند.

پس از مساله ویزا، بحث دخالت نیروی دریایی کشور هند در پرواز پرسپولیس به وجود آمد که امروز هندی ها اعلام کردند ادعای باشگاه پرسپولیس درست نبوده و آنها می دانستند که یکشنبه صبح نمی توانند پرواز کنند، جایی که به نظر می رسید باید فدراسیون فوتبال هند تمام اقدامات لازم را انجام می داد و مجوزهای لازم را دریافت می کرد.

اما سومین مورد از مشکلات میزبانی هندی ها هم که از چند روز قبل مشخص شد، نبود برنامه خاصی در کشور هند برای مقابله با بیماری کروناست. طبق اعلام مدیران باشگاه‌ پرسپولیس خبری از حباب ایمن در هند نخواهد بود و پرسپولیسی ها در هتلی مستقر شده اند که قرنطینه نیست و نزدیک به ۲۵۰ اتاق دارد و از غذاخوری مشترک، لابی، استخر و سایر فضاهای مشترک بهره می برند.

آنچه مشخص است حبابی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال گذشته در قطر وجود داشت، در هند وجود ندارد و به گفته مدیران باشگاه پرسپولیس این بهترین هتلی است که در شهر گوا وجود دارد و الریان قطر هم در همین هتل اسکان دارد.

آنچه پس از حضور کاروان پرسپولیس در هند باعث تعجب آنها شده است این است که چطور این امکانات تایید و به هند میزبانی داده شده است. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد ” ما به کشوری آمده ایم که شرایط بسیار ویژه‌ای دارد و شرایط در گوا مانند قطر، نیست و شرایط متفاوتی دارد”.

شاگردان یحیی گل محمدی در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه مقابل الوحده امارات قرار می گیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هند پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا هند باشگاه پرسپولیس کشور هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!