Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:39:47 GMT

کرملین اوکراین را به نوزاد دردسرساز تشبیه کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۷۳۸

کرملین اوکراین را به نوزاد دردسرساز تشبیه کرد

دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه، اوکراین را به نوزاد وحشتناک و دردسرساز تشبیه کرد که سعی دارد روسیه را یک طرف مناقشه در این کشور معرفی کند.

به گزارش برنا، پسکوف روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه۱ که در برنامه سیاسی «مسکو.کرملین.پوتین» پخش شد، گفت: کی یف با سرسختی سعی دارد روسیه را به عنوان یکی از طرف های مناقشه در شرق این کشور معرفی کند و فقط با توضیح صبورانه می توان با این تلاش ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی رییس جمهوری روسیه گفت: موضوع تصویری از روسیه مطرح است که سیاستمداران و رسانه ها در غرب ایجاد می کنند و در آنجا همه یکصدا از افزایش حضور نظامی روسیه در مرزهای این کشور با اوکراین سخن می گویند. 

او با بیان اینکه رسانه های غربی بطور همزمان با این اخبار، از کشته شدن پنج نظامی اوکراینی خبر می دهند، اظهار داشت: در نتیجه، به مخاطبان غربی چنین القا می شود که زد و خوردهایی بین روسیه و اوکراین جریان دارد. 

 پسکوف یادآورشد که روسیه طرف مناقشه در اوکراین محسوب نمی شود و برعکس تمام سعی و تلاش خود را برای کمک به حل و فصل این مناقشه بکار می گیرد. به استثنای اوکراین بقیه شرکت کنندگان در گروه نورماندی این واقعیت را درک می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه تلویزیونی روسیه رییس جمهوری رسانه رسانه های غربی کرملین اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هفتاد و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

 یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

 

دیگر خبرها

  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • 60 میلیارد دلاری آمریکا، جنگ اوکراین را به کدام سو می برد؟
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین