Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:10:38 GMT

شرایط شاهرود بحرانی است/ ابتلای ۳۵۸ نفر به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۸۸۶

شرایط شاهرود بحرانی است/ ابتلای ۳۵۸ نفر به کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن شامگاه یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران به صورت مجازی و در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، با بیان اینکه هم اکنون شرایط شیوع کرونا در شهرهای تابعه دانشگاه نامساعد است، تاکید کرد: ورودی بیماران کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی رکورد شکن است.

وی با بیان اینکه این روزها با بیشترین مراجعه بیماران تست مثبت کرونایی روبرو هستیم، افزود: ۳۵۸ مورد قطعی ابتلاء به ویروس کرونا طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان‌های شاهرود و میامی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش تعداد مراجعان به بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت منتهی به شامگاه یکشنبه ۲۷۰ بیمار با علائم کرونا راهی بیمارستان شدند، تاکید کرد: این میزان به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود زیرا در ایام تثبیت کرونا، تعداد مراجعان به مراکز درمانی در شهرستان‌های شاهرود و میامی زیر ده نفر بود.

چمن با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند که حال ۱۵ درصد از آنها بسیار وخیم گزارش شده است، تاکید کرد: این افراد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی سی یو قرار داشته و مراقبت‌های درمانی از آنها انجام می‌شود.

وی افزود: تجربه ما در ماه‌های قبل نشان داده که با عدم رعایت و کنترل بیماری، متأسفانه شاهد شیوع سریع کرونا هستیم اما به سختی و دشواری می‌تواند این شیوع را کاهش و شرایط را تثبیت کرد لذا باید گفت همچنان مراقبت از سالمندان، دوری از تجمعات، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و… به شهروندان توصیه می‌شود.

کد خبر 5186902

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن میامی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کارمندان مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار را در میامی طی کردند.
بانوان ایوانکی  هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان