Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:06:18 GMT

کتاب‌های جدید انتشارات سفیر اردهال منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۹۴۹

کتاب‌های جدید انتشارات سفیر اردهال منتشر شد

حسین عابدینی مدیرمسئول انتشارات سفیر اردهال، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: کتاب «سال‌های آخر» حاصل پنج سال همراهی رجایی با آیت الله هاشمی رفسنجانی است. این کتاب پس از انتشار به چاپ دوم هم رسید. کتاب «تغذیه در طب ایرانی» اثر عزیز خدایی هم از دیگر کتاب‌های منتشرشده در انتشارات سفیر اردهال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر در زمینه طب سنتی نوشته شده است.

بیشتر بخوانید

«حیثیت» مجموعه ترانه‌ای با سوژه‌های جدید

وی افزود: کتاب «واژه‌هایی که باید به کودکانتان بیاموزید» با ترجمه فرناز رضایی در انتشارات سفیر اردهال منتشر شد. این کتاب ترجمه اثری در زمینه روانشناسی کودک است. مجموعه چهارجلدی درباره دبیرستان‌ها و سالنامه‌های استان مرکزی هم در این انتشاراتی با عنوان «جستار‌هایی در تاریخ و فرهنگ استان مرکزی» به قلم اسدالله آشتیانی چاپ شد.

مدیرمسئول انتشارات سفیراردهال ادامه داد: انتشارات سفیراردهال یک کتاب مشترک با سازمان اکو به زبان انگلیسی را با عنوان «سایِنس اِریگِیشِن» به قلم مهدی غلامشاهی منتشر کرده است. این اثر به مسائل دینی می‌پردازد و قرار است در اختیار سفیران این سازمان قراربگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تازه های نشر انتشار کتاب انتشارات سفیر اردهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نزدیکی نگاه به حجاب در اسلام و مسیحیت
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • معرفی سرگذشت رباعیات خیام و 4 کتاب دیگر
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد