Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تاتنهام پاسخ اظهارات اوله گنار سولسشایر درباره بازیکن کره ای تیمش را داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای، در دیدار تاتنهام و منچستریونایتد سون هیونگ مین کره ای در برخورد با اسکات مک تومینای روی زمین افتاد و داور در نهایت گل یونایتد را مردود اعلام کرد.

اوله گنار سولسشایر بعد از این دیدار از اسم بازیکن کره ای Son به انگلیسی یعنی پسر، استفاده کرد و گفت: اگر پسر من به خاطر همین یک برخورد ۳ دقیقه روی زمین بیفتد و ۱۰ نفر مجبور باشند تا او را بلند کنند، من او را تبیه می کنم و به او شام نمی دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو که از این صحبت ها خیلی عصبانی بود در واکنش به صحبت های اوله گنار سولسشایر گفت: اجازه بدهید چیزی را به شما بگویم. من خیلی خیلی از صحبت های اوله درباره سانی (سون هیونگ مین) تعجب کرده ام. من همین چند دقیقه پیش هم به اوله این ها را گفتم. اگر من بودم و می گفتم بازیکن فلان تیم این کار را کرده و من به او شام نمی دهم چه واکنشی داشتید؟  این بسیار بسیار ناراحت کننده است. من فکر می کنم واقعاً ناراحت کننده است که شما در این باره از من نپرسیدید. واقعاً ناراحت کننده است که شما صداقت اخلاقی ندارید که با من همان رفتاری که با دیگران دارید را داشته باشید.

او در ادامه گفت: من فقط می خواهم بگویم ، سانی بسیار خوش شانس است که پدرش شخص بهتری از اوله است ، زیرا من فکر می کنم یک پدر - من یک پدر هستم - باید همیشه بچه های خود را تغذیه کند، مهم نیست که آنها چه کاری انجام می دهند. اگر یک پدر برای سیر کردن شکم بچه های خود مجبور به سرقت شود هم این کار را باید بکند و سرقت اشکال ندارد.  من بسیار بسیار ناامید شده ام.

اوله گنار سولسشایر و ژوزه مورینیو قبل از این دیدار نیز با هم کری هایی داشتند که البته سولسشایر عنوان کرده بود این بحث ها بین مربی ها ایجاد می شود و چیز چندان جدی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس اوله گنار سولسشایر اوله گنار سولسشایر یک پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش