Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@23:14:07 GMT

حضور پادشاه اردن و برادرش در انظار عمومی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۵۴۲

حضور پادشاه اردن و برادرش در انظار عمومی

به گزارش ایلنا به نقل از دویچه وله، جنگ قدرت در اردن با اعلام وفاداری «حمزه بن حسین» ولیعهد سابق به «عبدالله دوم» پادشاه این کشور پایان گرفت و دو طرف برای نخستین پس از تحولات اخیر، در انظار عمومی کنار هم دیده شدند.

این حضور هم‌زمان در حالی صورت گرفت که گفته می‌شد شاهزاده حمزه تحت مراقبت دولتی است.

دو برادر برای اولین بار پس از بحران، در کنار هم ظاهر شدند و به مقبره پدرشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، حل اختلافات پادشاه و برادرش با میانجی‌گری شاهزاده «حسن بن طلال» عموی این دو به سرانجام رسید. ملک‌ عبدالله دوم چهار روز قبل خطاب به مردم کشورش گفته بود: «غائله پایان یافته است.»

وی در عین حال تاکید کرد که چالش مربوطه، گرچه شوارترین و خطرناک‌ترین مورد برای ثبات اردن به شمار نمی‌رود، اما برای شخص خودش بسیار دردناک بود.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ولیعهد سابق اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

کد خبر 6096096 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)