Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ما را ببخش آقای روحانی! مقصر شیوع کرونا ما مردم هستیم نه شما. همان‌گونه که عامل مشکلات اقتصادی هم ما هستیم»!

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این عذرخواهی کنایه‌آمیز را نه رسانه‌های منتقد دولت بلکه سایت عصر ایران- از سایت‌های حامی دولت- منتشر کرده است. نویسنده با اشاره به سخنان دیروز آقای روحانی که مردم را مقصر شیوع کرونا معرفی کرد، نوشت: جا دارد در همین نوشتار از رئیس‌جمهور و ستاد ملی کرونا، معذرت‌خواهی کنیم که مرز عراق را به صورت کامل نبستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه اجازه دادیم رفت و آمد انجام شود.

از یک‌یک اعضای ستاد ملی کرونا عذر می‌خواهیم که شب عید، هیچ محدودیتی اعمال نکرده و با متخلفین برخورد نکردیم. اگر ما با آن‌هایی که تخلف کردند برخورد می‌کردیم، شرمنده شما نمی‌شدیم. اگر کمی بازار‌ها را مدیریت می‌کردیم شاهد این همه شلوغی نبودیم.

شرمندگی به روی ما ماند که مثل سال گذشته القا نکردیم که دید و بازدید‌های عید هم می‌تواند عامل شیوع ویروس کرونا باشد. می‌دانی آقای رئیس‌جمهور تقصیر ماست و این را به خوبی می‌دانیم.

به نکته خوبی اشاره کردید جناب روحانی! عروسی‌ها در ماه شعبان یک عامل مهم است. نباید اجازه می‌دادیم تالار‌ها مشغول به کار شوند.‌

می‌دانم، از سفر‌ها حرف نزنید که عرق شرم روی پیشانی‌مان می‌نشیند. قبول دارم اگر راه‌ها را بسته بودیم و اجازه نمی‌دادیم که مردم با خیال راحت از این شهر به شهر دیگر بروند، احتمالاً رنگ استان قرمز نبود.

واقعاً اگر طرح ترافیک را لغو می‌کردیم چه مشکلی پیش می‌آمد؟ اعضای ستاد ملی کرونا مثل دانه‌های بلال در مترو کنار هم می‌ایستند و هر لحظه ممکن است که کرونا بگیرند.

دست‌هایمان جلوی شما بالاست. بله، مقصر ما مردم هستیم. از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان عامل مشکلات اقتصادی و تحریم هم ما هستیم. اگر کارمان را درست انجام می‌دادیم، الان برای خرید یک پراید احتیاج نبود ۱۰۰ میلیون تومان پول بدهیم و یا قیمت یک خانه در جنوبی‌ترین نقاط تهران به بالای یک میلیارد تومان برسد.

واقعیت را نگاه می‌کنی، دل آدمی برای دولت‌مردان، می‌سوزد که تاوان اشتباهات ما را می‌دهند. مثلاً ما چرا به مسئولان اطلاعات غلط می‌دهیم که همه جا تعطیل است و بعد یکی دیگر می‌آید می‌گوید نه فقط این مشاغل تعطیل هستند و بعد آن یکی هر دوی این‌ها را رد می‌کند و می‌گوید فلان بسته است و بهمان باز.

عصر ایران قبلاً هم که پیامک‌های وزارت بهداشت به مردم هشدار می‌داد به سیزده‌به‌در نروند، تصریح کرده بود وزارت بهداشت باید پیامک‌های هشدار را برای آقای روحانی بفرستد و نه مردم.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور دولت روحانی ستادملی مبارزه با کرونا فساد در دولت روحانی بحران در دولت روحانی بحران اقتصادی بحران اقتصادی در دولت روحانی آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد خیابانی که گزارشگر بازی پرسپولیس و سپاهان نیز بود، از نمایش این دو تیم چندان رضایت نداشت و این را در گزارش خود نیز اعلام کرد اما در برنامه صبح امروز پا را فراتر گذاشت و از چهار تیم مدعی صراحتا انتقاد کرد.

بنابر روایت ورزش سه، او در این مورد گفت: هیچ کدام از چهار تیم مدعی را شایسته قهرمانی نمی‌دانم. هر کدام از این چهار تیم در طول فصل ۵۰ دقیقه هم نمایشی در حد قهرمان نداشتند.

خیابانی با تمجید از شاگردان مهدی تارتار و سعید دقیقی اظهار داشت: امسال تیمهای شایسته به نظر من ملوان و شمس‌آذر شایسته‌ترین بودند.

گزارشگر تلویزیون ادامه داد: این چهار تیم پنج بازی دیگر دارند، آنجا فرصت دارند خودشان را نشان بدهند.من میگویم تیمی که امسال تیم شایسته فوتبال ایران بوده، ملوان و شمس آذر است.

این فصل ملوان در دومین سال بازگشت به لیگ برتر توانسته به رتبه پنجم برسد و در رقابت سهمیه آسیایی قرار دارد و شمس آذر نیز رتبه تک رقمی را کسب کرده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902233

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • کنایه عجیب خیابانی به چهار تیم مدعی!
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد