Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته حجت الاسلام صادقی نیارکی، محرومیت زدایی و تثبیت مالکیت املاک و اماکن شهری و روستایی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظیفه بنیاد مسکن تثبیت مالکیت و اجرای طرح هادی در روستاها است که استان زنجان در این زمینه دارای رتبه ممتازی می‌باشد، گفت: اما همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد

 

وی اظهار کرد: ارائه طرح و نقشه مطالعاتی دقیق و جامع و برنامه ریزی مدون در سطح ملی، ابلاغ و اجرای صحیح در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در بحث اسناد مالکیت و تثبیت املاک و اماکن شهری و روستایی بخشی از کار برعهده بنیاد مسکن باشد که بایستی با همه توان پیگیری شود، چرا که این اقدام باعث کم شدن اختلافات و سهولت در ارائه سایر خدمات مرتبط با اسناد مالکیت می‌شود.

 

صادقی نیارکی بر نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در بنیاد مسکن تاکید و ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور و استان و قرار گرفتن در کمربند زلزله و حوادث غیر مترقبه دیگر لزوم نوسازی ناوگان ماشین آلات سنگین در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود، چرا که تجربیات سال‌های اخیر در حوادث گذشته ضرورت این امر را به اثبات رسانده که این موضوع نیازمند طرح و تصویب آن در ستاد بحران استان نیز است.

 

وی از مهمترین وظایف دیگر بنیاد ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و مستضعفین برشمرد و گفت: در این زمینه که از اساسی‌ترین وظایف بنیاد است باید نظارت‌های دقیق، مستمر و فنی انجام شود تا سازه‌ها و ساختمان‌های مستحکم و مقاوم در برابر زلزله ایجاد شود تا باعث ماندگاری نام نیک این یادگار ارزشمند امام راحل برای مجریان شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان رئیس کل دادگستری استان زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان دادگستری استان زنجان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده