Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین گلزن تیم آاِک در مورد حواشی اخیرش در سوپرلیگ یونان مطالبی بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت نوا اسپورت یونان، کریم انصاری‌فرد در پی پیروزی 3 بر یک آاِک برابر آریس در گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان و افزایش شانس تیمش برای کسب سهیمه اروپایی گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم به تیمم  به دلیل تلاشی که در زمین بازی کردند تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان به سختی کار کردند. هفته سنگینی را پشت‌سر گذاشتیم و به همین دلیل جا دارد به اعضای تیم بابت این پیروزی تبریک بگویم.

مهاجم تیم آاِک افزود: نمی‌خواهم درباره تاکتیک بازی برابر آریس صحبت کنم اما می‌دانم بازیکنان فقط برای کسب پیروزی وارد زمین شدند. تمرکز کاملی برای بازی با آریس داشتیم و می‌دانستیم باید برنده باشیم. هدف من هم تلاش و تمرکز زیاد بود. در هفته‌های اخیر خوش‌شانس نبودیم و نتایج خوبی نگرفتیم. همه می‌دانید آاِک چه تیمی است.

انصاری‌فرد در مورد فشار زیاد روی آاِک پس از شکست در دربی آتن برابر المپیاکوس گفت: در یک تیم عالی همیشه فشار برای پیروزی به ویژه در دربی وجود دارد. نتیجه خوبی در دربی‌ها نگرفتیم و به همین دلیل روی بازی‌های پیش رو تمرکز کرده‌ایم.

بهترین گلزن آاِک در واکنش به حواشی پیش‌آمده برای او پس از بازی با المپیاکوس خاطرنشان کرد: وقتی در یک بازی بازنده می‌شوید هر چیزی قابل نوشتن و شنیدن است. وظیفه من نیست که صحت یا اشتباه بودن خبرها را بررسی کنم. کار من در زمین است. آنجاست که باید نشان دهم چقدر تیمم را دوست دارم. آاِک یک خانواده است و همه باید با هم باشیم. تکرار می‌کنم وظیفه من نیست که بگویم اخبار منتشر شده درست یا دروغ هستند. می‌دانم که در حرفه‌ام هرگز نخواهم گفت چه کسی می‌رود یا می‌آید. در هیچ شرایطی با مربی مشکلی ندارم. قضاوتی برای آینده نمی‌کنم و هیچ‌گاه سرنوشت کسی را ارزیابی نخواهم کرد. بنابراین نمی‌خواهم واکنشی به اخبار جعلی نشان دهم.

انصاری‌فرد: نگفتم سرمربی آاِک باید برود!برتری آاِک با گلزنی انصاری‌فرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار