Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@04:24:43 GMT

هزینه خدمات پیامکی در بانک‌ها چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۶۴۴

هزینه خدمات پیامکی در بانک‌ها چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که برخی بانک‌ها قدام به افزایش هزینه سرویس پیامکی خود به ۳۰ هزار تومان کرده‌اند و علت آن افزایش هزینه‌های مخابرات اعلام شد.  

پس از طرح این موضوع، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌ها گرفته نشده است اما با توجه به تشدید هزینه‌های مخابرات احتمال اینکه در آینده نزدیک این نرخ افزایش یابد، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گفته جمشیدی، برخی بانک ها با تصمیم درون سازمانی این هزینه را به ۳۰ هزار تومان افزایش داده اند.  

علاوه براین، موضوع افزایش هزینه سرویس پیامکی در بانک‌های دولتی نیز از علیرضا قیطاسی - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی - پیگیری شد.  

وی بیان کرد که هزینه سرویس پیامکی بانک‌های دولتی همچنان همان حداکثر ۱۵ هزار تومان است که در دو مقطع با اعلام به مشتری از حساب آن برداشت می‌شود.  

قیطاسی افزود: بانک‌های دولتی براساس تعرفه و موافقتی که از سال گذشته درباره افزایش نرخ سرویس پیامکی  از ۱۰ به ۱۵ هزار تومان صورت گرفته است، تاکنون نیز مبتنی بر این نرخ عمل می‌کنند و این تعرفه همچنان به قوت خود باقی است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در ادامه تاکید کرد: هیچ صحبتی مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامک در بانک‌های دولتی مطرح نشده است.  

وی در پایان سخنانش مطرح کرد که اکثر بانک‌های دولتی ‌کمتر از ۱۵ هزار تومان از مشتریان برای سرویس پیامک دریافت می‌کنند و در این زمینه برخی از بانک‌ها هستند که معادل ۱۱ یا ۱۲ و برخی دیگر نیز ۱۵ هزار تومان از حساب مشتریان برداشت می‌کنند که میزان برداشت بسته به میزان و نوع تراکنش متغیر است.  

کد خبر 594455 برچسب‌ها بانک بانک مرکزی پیامک بانکی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک مرکزی پیامک بانکی هزینه سرویس پیامکی افزایش هزینه سرویس بانک های دولتی ۱۵ هزار تومان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ بر این اساس شهروندان یزدی می توانند برای رفع قطعی تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی مخابرات یزد جهت راهنمایی تماس بگیرند و مشتریان اینترنت مخابرات منطقه یزد می توانند از طریق سامانه جامع ۲۰۲۰ از خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات در زمینه های فروش، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های مخابرات بهره مند شوند.

به منظور سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش و همچنین افزایش پاسخگویی و ارائه سرویس بهتر به مشتریان، سامانه ۲۰۲۰ به صورت متمرکز و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شکایت های مشترکان تلفن ثابت است.

متقاضیان می توانند از طریق این سامانه در خواست خرید سرویس های مورد نظر خود را به کارشناسان اعلام و پشتیبانی لازم را از این مرکز دریافت کنند. ثبت خرابی سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL، اینترنت پرسرعت VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی (IPTV) به صورت مکانیزه و یا پس از اتصال به اپراتور از دیگر خدمات سامانه ۲۰۲۰ است.

گفتنی است؛ سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ به‌صورت روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و تمام کارکنان و مدیران در مجموعه گسترده مخابرات ایران با تلاش و اجرای راه‌کارهایی به همراه آموزش و نظارت مؤثرتر بر پرسنل، به دنبال پاسخگویی با کمترین نقص و در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

کد خبر 6093199

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است