Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@19:58:10 GMT

بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی «عدل»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۸۳۵

بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی «عدل» وابسته به قوه قضاییه باحضور رئیس دستگاه قضا آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این بیمارستان با ۱۸۶ تخت در قالب بخش‌های مختلف و برای تکریم، حفظ و ارتقاء سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضا و عموم مردم و کمک به مدیریت بهداشت و درمان کشور در پی تشدید بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس قوه قضاییه در حاشیه بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل گفت: تمامی مسئولان درحوزه‌های مختلف موظف به رعایت توصیه متخصصان برای رهایی از ویروس کرونا هستند. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد بی توجهی به نظر متخصصان درمقابله با کرونا خسارت‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت.   آئین بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی«عدل» وابسته به قوه قضائیه بعد از ظهر دیروز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ با حضور رئیسی برگزار شد.

رئیس قوه قضاییه ضمن بازدید از بخش‌های این مجموعه عظیم درمانی که در محدوده دشت بهشت تهران قرار دارد، در جریان روند ساخت و همچنین فعالیت قسمت‌های مختلف آن قرار گرفت.

بیمارستان«عدل» با ۱۸۶ تخت در قالب بخش‌های اورژانس، تصویربرداری، داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، کلینیک، بخش ICU-OH، VIP، اسکوپی، اتاق عمل، ICU، CAT LAB، شیمی درمانی، LDR، CCU NICU، بستری داخلی، کودکان، نوزادان، زنان، دیالیز و بستری جراحی جهت ارائه خدمات درمانی به گیرندگان آماده شده است.

در آئین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی عدل، علاوه بر مسئولان عالی دستگاه قضا، جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان از جمله ایرج حریرچی معاون وزیربهداشت و درمان و حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، حناچی شهردار تهران و طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بیمارستان ، افتتاح ، رئیسی ، قوه قضائیه ، بهره برداری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمارستان افتتاح رئیسی قوه قضائیه بهره برداری بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد

 بر اساس اعلام شرکت مادرتخصصی ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور به شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه خرم آباد – پل زال، عوارض خودروی سواری ۳۴۵ هزار ریال اعلام شده است.

همچنین عوارض تردد مینی بوس ۵۲۰ هزار ریال، کامیونت ۷۳۵ هزار ریال، اتوبوس ۶۰۵ هزار ریال و کامیون ۲ محور ۸۱۵ هزار ریال ابلاغ شد و برای تردد کامیون سه محور نیز عوارضی معادل یک میلیون و ۶۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

عوارض جدید خودروی تریلی یک میلیون و ۲۷۰ هزار و نفت کش نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال می‌باشد.

تاکنون نرخ عوارض خودرو‌های سواری درآزادراه خرم آباد – پل زال ۲۶۵ هزار ریال، وانت ۵۰۰ هزار ریال، مینی بوس ۴۰۰ هزار ریال، کامیونت ۵۶۵ هزار ریال، اتوبوس۴۶۵ هزار ریال، کامیون ۲ محور۶۲۵ هزار ریال، کامیون سه محور ۸۱۵ هزار ریال، تریلی ۹۷۵ هزار ریال و تانکر یک میلیون ریال بود.

آزادراه خرم آباد پل زال در حد فاصل ۲ شهر خرم آباد و اندیمشک به طول ۱۰۴ کیلومتر قرار گرفته که با هدف کاهش تصادف و زمان سفر، صرفه جویی سالانه ۴۰۰ میلیارد ریال در مصرف سوخت در زمان بهره برداری، کاهش ۶۰ کیلومتری طول مسیر نسبت به مسیر قدیمی خرم آباد - پلدختر - اندیمشک، کاهش بار ترافیکی و افزایش سرعت مطمئن در این مسیر احداث شد و در ۱۱ آبان سال ۸۹ به بهره برداری رسید.

ساخت این آزادراه حدود هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته که ۵۰ درصد آن توسط دولت و بقیه توسط بخش خصوصی تامین شده که گفته می‌شود سهم دولت پس از پنج سال از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت خودرو‌ها برگشت داده شده و در اظهار نظر‌هایی عوارض دریافتی از خودرو‌ها در این آزادراه از ۱۸ سال تا ۳۰ سال پس از بهره برداری به بخش خصوصی تعلق خواهد گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه