Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی روند پیشرفت عملیات اجرایی شهرک مسکونی شهید سلیمانی را با حضور خیران و مدیران دستگاه ها مورد رصد و پایش قرار داد و گفت: این شهرک حداکثر تا شهریورماه آماده بهره داری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فریدون همتی » در تشریح جزئیات روند احداث منازل مسکونی و زیرساخت های روستای زاچ و داربست ( شهرک شهید سلیمانی)، اظهار کرد: طی تفاهم نامه سه جانبه استانداری هرمزگان، خیران و نیروی دریایی سپاه،  ساخت 154واحد مسکونی با جابجایی این روستا به محل جدید آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهرک شهيد سليماني در زميني در مساحتی نزدیک به 30هكتار توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي طراحی و در قطعات 520متری در فاز نخست به 154خانوار روستايي سيل زده زاچ و داربست واگذار شده است.

 

استاندار هرمزگان ادامه داد: تسهيلات بانكی و بلا عوض تا سقف 80ميليون تومان به هر یک از واحدها تخصيص و از طریق بانك های عامل ملت و ملی شهرستان سيريك  با ضمانت زنجيره ای پرداخت می شود و مابقی هزینه تمام شده برای ساخت این منازل را خیران تقبل کرده اند و نیروی دریایی سپاه نیز با استفاده از ادوات و ماشین آلاتی که در اختیار دارد، اجرای این پروژه را با کمک گروه های جهادی و مردم منطقه بر عهده دارد.

 

همتی ضمن قدردانی از سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، گفت: همکاری سپاه باعث شده هزینه تمام شده برای ساخت این شهرک به‌واسطه بکارگیری ابزار و ماشین آلات این نیرو در ساخت پروژه، تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کند.

 

وی میزان پیشرفت عمليات ساخت واحدهای مسکونی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: احداث واحدهای با كاربری  آموزشی ، بهداشتی و درمانی با مساعدت خيران در دست اقدام است باشد و عملیات جدول گذاری و پياده روی این  شهرك نیز توسط بنياد مسكن هرمزگان تامين اعتبار و با استفاده از ماشين آلات بنيادمسكن و پيمانكار طرح در دست اقدام است.

 

همتی اضافه کرد:  اعتبار مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت ها شامل احداث خط انتقال آب، ایستگاه پمپاژ، احداث راه دسترسی به مرکز شهرستان و احداث خط انتقال برق بیش از 70میلیارد تومان است که از محل منابع دولتی تأمین می شود.

 

وی بیان کرد: ساخت سیل بند برای پیشگیری از خطر سیل در  محدوده استقرار این شهرک، بر اساس تفاهم نامه توسط نیروی دریایی سپاه انجام می شود.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه همه تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی، خیران و نیروی دریایی سپاه برای حل مشکلات این روستای جدید بسیج شده است، گفت: جاده دسترسی به محل احداث دکل مخابراتی روستای زاچ و داربست نیز در حال احداث است و این دکل مخابراتی در آینده نزدیک نصب و مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه رفع می شود.

 

همتی عنوان کرد: عملیات اجرایی محور  زاچ و داربست به مرکز شهرستان سیریک از مسیر آغوشک دل در حال اجراست و تا کنون پنج کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده است.

 

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه پیش بینی شده، عملیات ساخت شهرک مسکونی روستای زاچ و داربست حداکثر تا شهریورماه به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک شهید سلیمانی استاندار هرمزگان نیروی دریایی سپاه زاچ و داربست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور