Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:10:04 GMT

۷۰۰ مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۲۰۳

۷۰۰ مسافر در مرز ماهیرود خراسان جنوبی غربالگری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه موقت سلامت مستقر در پایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در این مرز انجام می‌شود، اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۷۰۰ مسافر ورودی مورد پایش و کنترل قرار گرفتند، گفت: در همین مدت ۲۷۷ مورد تست فوری و ۱۳ مورد تست PCR توسط امدادگران انجام شده است.

رضایی ادامه داد: از مجموع افراد کنترل شده تعداد ۲۳ مورد مشکوک بوده اما خوشبختانه هیچ مورد مثبتی تا کنون به ثبت نرسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون در مجموع ۳۸۰ مورد اقلام بهداشتی بین مسافران در مرز توزیع شده است، افزود: آموزش‌های در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران ورودی در این پایانه مرزی بوده است.

کد خبر 5187033

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی غربالگری کرونا محمدرضا رضایی مرز ماهیرود ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه  توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای 171 نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با بیان اینکه  برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ  2 میلیارد و 108 میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود 100 ، 150 و یا 200 میلیون تومان بوده که با سود 4 و 7 درصد و بازپرداخت 7 ساله اعطا شده است. 

وی با بیان اینکه از این تعداد دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغلهای ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان ، میوه فروشی، خواربار فروشی ، کشاورزی و دامداری است. 

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • باران در راه خراسان رضوی
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز