Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام همت‌پور از اجرای مرحله دوم طرح قربانی نذر سلامت در ماه شعبان خبر داد و گفت: در این طرح یک هزار و ۲۹۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از اجرای مرحله دوم طرح قربانی نذر سلامت در ماه شعبان خبر داد اظهار کرد: در این طرح یک هزار و ۲۹۰ بسته گوشت گوسفندی قربانی در قالب بسته‌های یک و نیم کیلوگرمی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در مناطق محروم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: این بسته گوشت‌ها اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا است که با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان با اولویت مناطق حاشیه‌ای و روستایی و کمتر برخوردار توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: از برکات این طرح تشکیل گروه‌های خودجوش مردمی مسجدی برای تهیه بسته‌های معیشتی در کنار بسته‌های گوشت و رساندن آن به دست نیازمندان است ‌که طی چندین مرحله در ماه‌های قمری صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح که اول ماه شعبان انجام شد نیز یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی توزیع شد تصریح کرد: سال گذشته نیز کانون‌های مساجد در مجموع بالغ بر چهار هزار و 200 بسته گوشت قربانی طی چند مرحله میان نیازمندان توزیع کردند.

 

وی از متولیان امر در موسسه حضرت خدیجه و برنامه تلویزیونی سمت خدا که به صورت ویژه در ایام همه‌گیری کرونا و سیل خوزستان به کمک مردم ولایتمدار خوزستان شتافته و پیشگام شده‌اند تشکر و سپاسگزاری کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح نذر قربانی توزیع گوشت قربانی کانون های مساجد ماه شعبان بسته گوشت توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی اظهار داشت: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: قریب به ٢ میلیون و چهارصد هزار نفر از جمعیت استان خوزستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵٠ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ٢ میلیون نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خوزستان تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

رضایی تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند. وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌های عزیز اشاره کرد که به صورت ٢۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم است

رضایی خاطرنشان کرد: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شدند و آن دسته از افرادی که قبلا بیمه بودند به صورت اتوماتیک بیمه آنها تا پایان فروردین ١۴٠۴ تمدید شدند.

رضایی گفت: افرادی که جز دهک‌های ۶ تا ٩ هستند نیز از تخفیفات ویژه‌ای بین ۵٠ تا ٨٠ درصد بعد از استحقاق سنجی توسط وزارت تعاون، رفاه و کار اجتماعی و اعلام دهک به سازمان بیمه سلامت بهره‌مند شده و افرادی که جز دهک ١٠ می‌باشند با پرداخت کل حق بیمه مصوب می‌توانند از خود را بیمه نمایند.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی