Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@06:16:47 GMT

تجهیز گرمخانه های شهرداری سنندج به کتابخانه 

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۶۲۲

تجهیز گرمخانه های شهرداری سنندج به کتابخانه 

رئیس  کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز اماکن عمومی به کتابخانه و همچنین ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی یکی از راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، مسئولان موسسه فرهنگی هنری زانیاران کتاب یار سنندج، رئیس گروه فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هر دو گرمخانه شهرداری در سطح شهر به کتابخانه تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: اقدامات فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باید در اولویت فعالیت تمامی دستگاهها و موسسه های فرهنگی و هنری قرار گیرد.

سیف الله رضایی بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز اماکن عمومی به کتابخانه و همچنین ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی یکی از راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری امسال با توجه به وضعیت بد کرونایی با راه اندازی دو گرمخانه در سطح شهر گام مهمی در جهت حمایت از افراد کارتن خواب و بی سرپناه برداشت.

رضایی عنوان کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و اقدامات فرهنگی در راستای حمایت از این افراد بسیار حائز اهمیت بود و شهرداری و شورا با تمام توان در جهت اجرای اقدامات فرهنگی و حمایت از این افراد اقدام می نمایند.

وی از اقدام مسئولان فرهنگی و هنری زانیاران کتاب یار سنندج تقدیر و تشکر نمود و گفت: پس از طرح ایده این موسسه مبنی بر تجهیز گرمخانه ها به کتابخانه تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفت.

رضایی افزود: بیش از 100 نفر افراد کارتن خواب شبانه در این دو گرمخانه اسکان داده می شوند که در راستای پرکردن اوقات فراغت این افراد این دو گرمخانه به کتابخانه تجهیز شد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان دو گرمخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا نصیری ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح همیاران آرامش، اظهار کرد: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت فرمانده کلانتری، معاونت فرهنگی و اجتماعی استان و پلیس‌های تخصصی در اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح همیاران آرامش در ۸ نقطه از شهرهای گرگان و گنبد اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در ۶ منطقه گرگان و دو منطقه گنبد اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گلستان گفت: همه سازمان‌های خدمات رسان و حمایتی از جمله کمیته امداد، شهرداری، فرمانداری، بسیج، شورا و معتمد محل، خیرین، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب با هدف ارتقا توانمندی ساکنان و کمک به حل مشکلات و آسیب‌ها در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی با موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی محله در دو نوبت صبح و بعد ظهر در این محلات اجرایی خواهد شد، گفت: برای حل مسائل مناطق و اجرای طرح، اطلس آسیب‌های موجود استخراج شد.

نصیری اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می‌زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می‌دهند بسیار حائز اهمیت است و می‌طلبد تلاش‌ها در این زمینه از سوی همه سازمان‌ها بیشتر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر نقش خانواده و آموزش و پرورش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فقر، اعتیاد، طلاق، بدحجابی و فضای مجازی و گفت: برخورد هوشمندانه با این معضلات، نیاز به همکاری و همگرایی بیش از پیش تمامی متولیان امر، نخبگان علمی، دینی و فرهنگی، خیرین و همراهی مردم در این زمینه دارد.

کد خبر 6088543

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه