Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض شدید به ارائه ندادن پاسخ تست کرونای اعضای تیم گفت: با شرایط پیچیده‌ای در هند مواجه هستیم.

 ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران اظهار داشت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

شکوری صریح کرد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند./ باشگاه پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

الوحده برای دیدار با پرسپولیس استارت زد+ فیلم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پاسخ تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903046

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد