Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال اف سی گوا هند از پرسپولیس به‌عنوان تیمی قدرتمند و بابرنامه یاد کرد.

قدس آنلاین؛  خوان فراندو سرمربی تیم فوتبال اف سی گوا هند در آستانه آغاز بازی‌های متمرکز گروه E لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا، در گفت‌وگو با روزنامه «تایمز آف ایندیا» هند گفت: ما اولین تیم هندی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و همین مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های قدرتمند با ترکیبی بزرگ و بازیکنان و مربیان فوق‌العاده‌ای در این تورنمنت هستند. برای ما این فرصتی فوق‌العاده برای یادگیری است. در لیگ قهرمانان آسیا باید ذهنیتی قوی و سختکوشی داشته باشید. اگر در طول ۹۰ دقیقه تمرکز لازم را نداشته باشیم، به دردسر می‌افتیم.

وی افزود: ما آماده نیستیم، تنها به این خاطر که لیگ هند در سطح لیگ قهرمانان آسیا نیست، اما این مشکل ماست. به طور حتم بازیکنان ما در ۱۰ یا ۲۰ دقیقه دو بازی اول‌مان در لیگ قهرمانان شگفت‌زده خواهند شد چون سطح این مسابقات متفاوت است. هدف ما این است که در نیمه زمین حریف بازی کنیم. می‌دانیم که رقبای‌مان در تقابل با ما از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود، از این رو تحت فشار خواهیم بود. در بیشتر مقاطع بازی سطح بازی‌ها به مانند بازی‌های سوپرلیگ هند نخواهد بود.

سرمربی اسپانیایی اف سی گوا همچنین درباره رقبای این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان الریان را می‌شناسم و خیلی از آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی خواهند کرد. سرمربی آنها لوران بلان است، کسی که در بارسلونا بازی کرده و سرمربی پاری‌سن‌ژرمن هم بوده است. الریان تیم خیلی خوبی است و سبک بازی‌شان فوق‌العاده است. پرسپولیس هم بازیکنان باتجربه‌ای دارد. آنها هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بابرنامه هستند. پرسپولیسی‌ها برنامه دارند و چه در لیگ داخلی‌شان و چه در لیگ قهرمانان، با برنامه هستند. فراموش نکنید که آنها فصل گذشته به فینال رسیدند. الوحده هم با پیروزی در بازی پلی‌آف به مرحله گروهی رسیده و تیم خیلی قدرتمندی است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اف سی گوا سرمربی گوا پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان هم در فاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است