Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور پایتخت در مورد تردد پلاک‌های غیربومی در تهران و چگونگی اعمال قانون در مورد آنها سخن گفت.

به گزارش برنا؛ سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص تردد پلاک های غیر بومی ساکن در تهران در معابر و چگونگی اعمال جریمه اظهار داشت: در تهران نزدیک به چهار میلیون سفر کاری انجام می شود که افراد از‌ حاشیه شهر و شهرستانهای اطرف تهران به هسته مرکزی  آمده و به مبدا خود بازمی‌گردند

او با بیان اینکه عمده تردد این وسایل‌نقلیه در تهران صورت می‌گیرد گفت:قطعاً  در بین این چهار میلیون تردد، پلاک‌های شهرستان نیز وجود دارند؛ به همین منظور محدودیتهای کرونایی در شهر تهران برای عبور و مرور و خروج از شهر را در هسته خارج از شهر تهران درنظر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: افرادی که با پلاک شهرستان در تهران تردد دارند، اگر ساکن تهران هستند طبق قانون باید پلاکهای خود را تعویض کنند اما اگر تردد در حوزه کاری و استان تهران باشد هیچگونه مشکلی ندارد و هیچگونه برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد و فعلا اعمال قانونی برای آنها انجام نمی‌شود.

 رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در ورودی‌ها و خروجی‌های استان، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی کنترل می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تردد جریمه پلاک های غیربومی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

(تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران