Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:50:51 GMT

ایرانپوریان: تفکرات علیرضا منصوریان به روز است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۷۴۸

ایرانپوریان: تفکرات علیرضا منصوریان به روز است

محمد ایرانپوریان می‌گوید که هدف آلومینیوم در فصل نخست باید حفظ سهمیه اراک باشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم آلومینیوم اراک که سابقه حضور در تبریز را دارد، درخصوص دیدار با آلومینیوم اراک گفت: برخلاف پیش‌بینی ها بازی سختی با ماشین داشتیم. آن‌ها که مربی خوبی بالای سر خود می‌دیدند، نمایش خوبی را مقابل ما ارائه کردند و اصلا مثل یک تیم انتهای جدولی نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم تاکید کادرفنی در طول هفته و این که گفته بودند این سخت ترین بازی لیگ ماست، اسیر انگیزه فردی و تیمی شاگردان اکبرپور شدیم و آنطور که می‌خواستیم بازی برایمان پیش نرفت.

 

وی افزود: خدا را شکر بعد از دریافت گل با یک امتیاز از تبریز خارج شدیم و باتوجه به این‌که بازی خارج از خانه بود، این یک امتیاز هم برایمان غنیمت است و رتبه مان را بهتر خواهد کرد. البته حریفان ما بازی دارند و امیدوارم تمام مسابقات نتایجش به نفع ما رقم بخورد.

 

او که پس از سه بازی به ترکیب اصلی آلومینیوم بازگشته بود، در این باره عنوان کرد: در تیم آلومینیوم فرقی ندارد که چه کسی بازی می‌کند و همه ما به دنبال این هستیم که لبخند را به لب مردم اراک بیاوریم. 11 نفر داخل زمین و بازیکنان ذخیره همدل و متحد هستند که تیم ببرد. خداراشکر من دیروز بازی کردم و از نمایش خودم راضی بودم. یکی دو موقعیت ساختم که بچه ها می‌توانستند به گل برسند اما با بدشانسی روبرو شدیم و نتوانستیم به گلی دست پیدا کنیم.

 

 

آلومینیوم پس از ورود کادرفنی جدید، چهار بازی متوالی است که نباخته. آیا حضور علیرضا منصوریان و کادرفنی جدید باعث این نتایج شده؟ ایرانپوریان در این باره گفت: آلومینیوم اولین سال حضور در لیگ برتر را می‌گذراند و ما باید به دنبال ثبات و حفظ سهمیه استان مرکزی باشیم. همین که در سال اول بتوانیم در لیگ بمانیم و در ادامه یک رتبه قابل قبول و در خور شخصیت مردم اراک کسب کنیم، کافی است. بعد از حضور آقای منصوریان روحیه ما بالاتر از رفته و خودتان می‌بینید که بعد از باخت 6-1 به سپاهان، دیگر باختی نداشتیم. حالا هم برای کسب نتایج در خور توجه به میدان می‌رویم.

 

وی در ادامه گفت: یک اردوی خوب در شهر مهاجران داشتیم اما باید به کادرفنی اجازه دهیم که تفکراتش را به تیم دیکته کند و ما هم شناخت مقابل از تفکرات کادرفنی کسب کنیم. در کل هدف آلومینیوم در سال اول باید ثبات باشد و توقع از ما نباید زیاد باشد. ما تلاش می‌کنیم نتایج در خور شان آلومینیوم کسب کنیم و مطمئن باشید چیزی برای هواداران و تیم کم نمی‌گذاریم.

 

مدافع باتجربه آلومینیوم اظهار داشت: خداراشکر تفکرات کادرفنی بروز است و ما نیاز به زمان داریم که تفکرات آقای منصوریان را در زمین اجرا کنیم. خوشبختانه از لحاظ فنی کادرفنی کمک زیادی به بازیکنان می‌کند و به دنبال بازی خوب و نتیجه است. مطمئن باشید اگر هواداران صبور باشند تیم خوبی را در ادامه فصل خواهند دید و برای موفقیت تیم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

آلومینیوم اراک محمد ایران پوریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک محمد ایران پوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین