Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:49:46 GMT

سمنانی‌ها ۴۴ هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۸۱۳

سمنانی‌ها ۴۴ هزار بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسمعیل پور در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه همزمان با صبح دوشنبه و به صورت مجازی با اشاره به گزارش عملکرد آتش نشانی سمنان در سال ۹۹ بیان کرد: در سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۷۴ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ فوریت‌های امداد و نجات شهرداری سمنان برقرار شده است.

وی با بیان اینکه این تماس‌ها مجموعاً به وقوع ۵۶۴ ساعت و ۵۳ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات در شهر سمنان منجر شده است، تاکید کرد: طی سال گذشته ۵۶۱ مورد آتش سوزی و ۶۷۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امداد رسانی به ۷۱۲ نفر

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در سال ۹۹ علل حریق‌های رخ داده شامل بی احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و … بوده است، تاکید کرد: معابر، ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله پارک‌ها و فضای سبز با ۱۵۳ مورد بیشترین فراوانی حریق‌های به وقوع پیوسته در شهر سمنان طی سال ۹۹ را به خود اختصاص داده و خودرو با ۱۲۶ مورد در رتبه بعدی است.

اسمعیل پور با بیان اینکه بیشترین علت‌های حوادث نجات و امداد شهرستان سمنان طی سال ۹۹ نیز مواردی مانند شامل باز کردن درب منزل و خودرو موسوم به محبوسی، گیر کردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، آسانسور و… بوده است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث از این دست با ۲۲۳ مورد مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره تعداد افراد حادثه دیده در سال ۹۹ در شهرستان سمنان، افزود: مجموعاً ۷۱۲ نفر شامل ۴۱۵ مرد و ۲۹۷ زن در سال ۹۹ توسط عوامل امداد و نجات آتش نشانی سمنان، امداد رسانی شدند.

کد خبر 5187099

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان آتش نشانی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی امداد و نجات سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌