Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق بررسی‌های انجام شده توسط مقامات کشور آمریکا تاکنون ۵۲۵ هزار نفر در زندان‌های این کشور به ویروس کرونا مبتلا گشته‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ زندان‌ها و بازداشتگاه‌های کشور آمریکا یکی از خطرناکترین مکان‌ها در همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور بوده است؛ طی یک سال گذشته به‌طور متوسط ​​روزانه بیش از 1400 زندانی به کووید19 مبتلا گشته و 7 نفر جان خود را از دست می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "نیویورک تایمز" در این باره نوشت از ماه مارس سال 2020، خبرنگاران "نیویورک تایمز" هر مورد ویروس کرونا را در محیط‌های زندان‌ در ایالات متحده ردیابی کرده‌اند؛ خبرنگاران دریافتند که از هر سه زندانی در زندان‌های ایالتی یک نفر مبتلا به ویروس کرونا شده است.

طبق گزارش این خبرگزاری، تاکنون حداقل 39 درصد از زندانیان آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ همچنین داده‌ها نشان می‌دهد این ویروس، زندانیان را با سرعتی بالاتر از جمعیت عمومی کشته است و حداقل 2700 نفر در بازداشتگاه‌ها که دسترسی به خدمات بهداشتی در آنها ضعیف است، جان خود را از دست داده‌اند.

این یافته‌ها با گزارش‌های "The Marshall Project" ، "The Associated Press" ،"U.C.L.A" مطابقت دارند. ( پروژه‌ای که کووید19 را در زندان‌ها ردیابی می‌کند.)

طبق گفته کارشناسان بهداشت عمومی و دادگستری کیفری ایالات متحده تاکنون 525000 عفونت در میان زندانیان این کشور گزارش شده است که طبق نظر آنها می‌تواند قابل پیشگیری باشد.

بر اساس اطلاعات "نیویورک تایمز" علاوه بر زندانی‌های این کشور، بیش از 138000 افسر اصلاح و تربیت زندان هم به کووید19 مبتلا شده و 261 نفر مرده‌اند.

دلایل زیادی برای شیوع سریع ویروس بیان شده است اما چندین مشکل شایع باعث شیوع گسترده در بازداشتگاه‌ها دیده شده است؛ آمارها هنوز شیب‌دار هستند و عفونت در بین زندانیان همچنان رو به افزایش است.

در هفته‌های اخیر انواع ویروس‌های مسری بیشتری در زندان‌های "کلرادو" ، "میشیگان" و جاهای دیگر ظاهر شده است.

آمریکا/ تعلیق 3 سایت تزریق واکسن کرونای "جانسون اند جانسون" در پی عوارض شدیدمرگ 88000 آمریکایی بر اثر مصرف داروهای غیر مجاز و مخدر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا ویروس کرونا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند