Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک حسینی گفت: تمامی دستور العمل های ستاد کرونا در شهرستان آزادشهر لازم الاجرا است و این دستورالعمل ها به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» عصر امروز (دوشنبه ۲۳ فروردین) در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: شهرستان آزادشهر نیز جزو 6 شهرستانی است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: با  توجه به وضعیت قرمز کرونا باید یک سری محدودیت ها برای تردد برخی صنوف در نظر گرفته شود که در روز جمعه 20 فروردین این جلسه تشکیل شد.

 

ملک حسینی یادآور شد: تمامی دستور العمل های ستاد کرونا در شهرستان آزادشهر لازم الاجرا است و این دستورالعمل ها به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

 

وی افزود: از آنجایی که شهرستان آزادشهر در وضعیت قرمز قرار دارد تنها مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و از دو روز گذشته دستورالعمل در این زمینه اجرایی شده است.

 

فرماندار آزادشهر تاکید کرد: برای خروج خودورهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که شهروندان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند وگرنه جریمه و اعمال قانون خواهند شد.

 

ملک حسینی افزود:  حضور در تفرجگاه ها تا پایان محدودیت ها ممنوع است و در سطح شهرستان نیروهای به کارگیری دستگاه های اجرایی در حد یک سوم است و مابقی نیروها باید دور کاری انجام دهند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرماندار آزادشهر ویروس کرونا وضعیت قرمز کرونا شهرستان آزادشهر ملک حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی