Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:49:20 GMT

ستاد شعار سال در اصفهان در صدد مانع زدایی از تولید است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۲۸۱

ستاد شعار سال در اصفهان در صدد مانع زدایی از تولید است

سید حسن قاضی‌عسکر روز ‌دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد پیگیری شعار سال در استانداری اصفهان  به ایرنا گفت: امروز دومین جلسه ستاد تحقق "تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" در استان برگزار شد و البته پیش از این نیز ۲ پیش جلسه نیز در این خصوص برگزار شده بود.
وی ادامه داد: در این جلسه روش کار مشخص شد به این صورت که ستاد در مجموع در ۲ حوزه اصلاح ساختارها و بهبود فرایندها ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان افزود: تاکنون ۱۰ مانع کسب و کار و تولید در استان اصفهان از جمله غیر قابل پیش‌بینی بودن تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات، فساد و سوء استفاده افراد از موقعیت‌ها، طولانی بودن فرآیند اخذ مجوزها و  دشواری تامین مالی بانک‌ها  شناسایی شده است.
وی اضافه کرد: همچنین برداشت‌های سلیقه‌ای از قوانین و مقررات در بخش‌هایی مثل محیط زیست، شهرداری، گمرک و بهداشت، رویه‌های سخت سازمان‌های کار و بیمه‌ تامین اجتماعی در مدیریت نیروی انسانی، رویه‌های ناعادلانه ممیزی و مالیاتی، بی تعهدی طرفین قراردادها به تعهدات و دخالت دستگاه‌های حاکمیتی در تعیین قیمت‌ها از دیگر موانع تولید در استان است.
قاضی عسکر با اشاره به هماهنگی و همراهی مجموعه مدیریت استان، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی برای برطرف کردن این موانع خاطر نشان کرد: پس از شناسایی و ریشه‌یابی و کارشناسی، این موانع برای دستگاه‌های مرتبط ارسال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در نهایت این مشکلات باتوجه به نوع آن به کارگروه تسهیل، شورای گفت وگو یا  شورای اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰ را «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری و تاکید کردند: شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع به طور کامل محقق شود.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اصفهان استانداری اصفهان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان