Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@17:06:59 GMT

راه اندازی سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۰۱۶

راه اندازی سامانه ای برای ارائه خدمات حقوقی

یک شرکت خلاق موفق شد تا با ایجاد سامانه آنلاین خدمات حقوقی، بیش از ۵۰ هزار خدمت حقوقی مجزا ارائه کند.

رضا تقی زاده دولت آبادی مدیرعامل یک شرکت خلاق گفت: این سامانه به عنوان واسط بین مردم و وکلا، ارتباط برقرار می‌کند. افرادی که نیازمند مشاورهای حقوقی در زمینه‌های مختلف مانند عقد قرارداد و دیگر خدمات حقوقی هستند، می‌توانند با استفاده از این سامانه وکیل مورد نظر خود را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت افزود: متقاضیان می‌توانند وکلای مختلف را از جنبه‌های مختلف در این سامانه با یکدیگر مقایسه کنند. برای مثال هزینه وکلا را با یکدیگر مقایسه یا تجربیات آنها را بررسی کنند و در نهایت برای انتخاب مناسب‌ترین وکیل اقدام شود.

این فعال دانش‌بنیان ضمن ارائه توضیحات بیشتر در مورد ویژگی‌های این سامانه، گفت: در پایان از کاربران نظرسنجی صورت می‌گیرد و هر کاربر می‌تواند نظر خود را در مورد خدمات هر وکیل، اعلام کند. دیگر کاربران می‌توانند بر اساس این نظرسنجی‌ها، تصمیم بگیرند که کدام وکیل را انتخاب کنند. به دلیل این نظرسنجی، وکلا نیز تلاش می‌کنند تا خدمات با کیفیت‌تری ارائه کنند.

تقی زاده دولت آبادی، با تاکید بر عقد قرارداد با وکلای برتر، افزود: استفاده از این سامانه، باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. دیگر لازم نیست، مردم به صورت حضوری به دفاتر متعدد وکلا مراجعه کند تا بلکه بتواند، بهترین وکیل را انتخاب کند. در این سامانه همچنین امکان گزینش تخصصی وکلا وجود دارد و مثلاً وکلای که در حوزه وکالت مالی تخصص دارند، مشخص هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ وکیل پایه یک، در سراسر کشور، با این سامانه همکاری می‌کنند. همچنین بیش از ۵۰ هزار خدمت مختلف تسلط این سامانه، به کاربران ارائه شده است و تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این اپلیکیشن، با یک شیب قابل قبول در حال افزایش است. همه‌گیری کرونا نیز باعث شد تا مردم نسبت به استفاده از خدمات حقوقی آنلاین، اقبال بیشتری داشته باشند./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خدمات حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • رویکرد نوین ثبت احوال برای ارائه خدمات به والدین با سامانه تعاملی نام
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز