Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@00:53:11 GMT

خبر خوش درباره وام 150 میلیونی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۱۱۶

خبر خوش درباره وام 150 میلیونی مسکن

 

اقتصاد نیوز: محمود شایان اظهار کرد: در طرح اقدام ملی دستگاه‌هایی با وزارت راه و شهرسازی همکاری می‌کنند، از جمله ستاد اجرایی فرمان امام. در فاز اول برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنیم. بر این اساس برای این تعداد واحد مسکونی بانک مسکن تامین مالی انجام می‌دهد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان یکی از کارگزاران سازمان ملی زمین و مسکن شناخته می‌شود و از طرف این سازمان زمین را تحویل می‌گیرد و پیمانکاران ذیصلاح معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز پس از طی مراحل مختلف از جمله اخذ پروانه و پیشرفت فیزیکی حداقل ۱۰ درصدی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: در زمان حاضر به هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود، قرار است بانک مرکزی سقف وام را به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش دهد که به محض ابلاغ از سوی بانک مرکزی این کار اجرایی می‌شود.

مدیرعامل بانک مسکن با یادآوری اینکه در صورت تصویب بانک مرکزی سقف وام طرح ملی مسکن به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد، گفت: همچنین شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن سه دستگاه و ارگان دولتی هستند که در طرح ملی مسکن با وزارت راه و شهرسازی همکاری می‌کنند.

شایان اضافه کرد: در مجموع بانک مسکن تامین مالی حدود ۱۴۰ هزار واحد طرح ملی مسکن را پذیرفته است. تاکنون نیز قسط اول ۱۰ هزار واحد این طرح پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: حدود ۴۷ هزار واحد نیز معرفی شده که در مراحل مختلف تشکیل پرونده تا امضای قرارداد قرار دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بانک مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر