Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا در اقدام خرابکارانه در نطنز هماهنگ بودند، گفت: این اقدام برای امتیاز گیری از ایران در وین انجام شده است.

قدس آنلاین: سید امیرحسین قاضی زاده  هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به خرابکاری اخیر رژیم صهیونیستی در نطنز، گفت:  دولت در سالهای اخیر ترمزی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی بوده و اجازه نداده است که در مقابل خرابکاری های امریکا و اسرائیل در منطقه، جمهوری اسلامی موضعی از سر قدرت داشته باشد و پاسخی جدی و قوی به اقدامات آنها بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت کاری کرده است که دشمنان پُر رو شده اند و فکر می کنند هر اقدامی انجام دهند، جمهوری اسلامی پاسخی نخواهد داد. متأسفانه دولت از سر ضعف موضع گیری می کند که این اقدام دشمن را گستاخ کرده است.

خرابکاری در نطنز برای امتیاز گیری سر میز مذکرات وین بوده است

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و آمریکا در این اقدام خرابکارانه در نطنز هماهنگ بودند و این اقدام برای کوتاه آمدن ایران از مواضع خود در مذاکرات مبنی بر سیاست «حرف قطعی» بوده است.

وی افزود: این اقدام خرابکاری برای امتیاز گیری سر میز مذاکرات هسته ای انجام شده است.

حفره امنیتی در نطنز وجود دارد

قاضی زاده هاشمی گفت: باید این خرابکاری از نظر امنیتی مورد بررسی قرار گیرد. باید مشخص شود حفره امنیتی کجاست که برای چندمین بار در نطنز چنین اتفاقی رخ داده است.   نهادهای امنیتی باید پاسخگو باشند. حتماً حفره امنیتی در نطنز وجود دارد که مرتبا به این سایت هسته ای ضربه وارد می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این که بگویند کار اسرائیل بوده است، کافی نیست. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی چرا نتوانسته مانع از خرابکاری امریکا و اسرائیل در سایت هسته ای نطنز شود و برای دومین بار اسرائیل توانسته در این سایت خرابکاری کند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: باید با دشمن از موضع اقتدار برخورد کنیم. کشتی ایران را گرفتند ما هم کشتی کره جنوبی را گرفتیم. برای پرداخت پول ایران بازی درآوردند. برخورد جدی کردیم تا بالاخره گشایش اتفاق افتاد.

نتیجه مذاکره از سر ضعف، خرابکاری‌های آمریکا و اسرائیل در سایت هسته‌ای نطنز است

وی ادامه داد: برخورد از سر ضعف موجب تکرار خرابکاری در سایت نطنز شد. باید اقدام جدی و موثر در پاسخ به این خرابکاری انجام شود. اقدامی که آنقدر بزرگ و پر سر و صدا باشد که اسرائیل از اقدام خود پشیمان شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نتیجه مذاکره از سر ضعف، خرابکاری های آمریکا و اسرائیل در سایت هسته ای نطنز است.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد از انفعال تیم مذاکره کننده وین در مقابل خرابکاری در سایت هسته ای نطنز گفت: این خرابکاری باید تأثیر مستقیمی در مذاکرات داشته باشد. باید اعلام شود تا زمانی که با اسرائیل برخورد نشده و تنبیه نشود، مذاکره از سر گرفته نخواهد شد.

وی افزود: توسعه هسته ای دست بالاتر ایران در مذاکرات بوده است بنابراین اسرائیل با خرابکاری در سایت هسته ای نطنز، تلاش کرده است که این دست برتر و دست قدرت را از جمهوری اسلامی بگیرد.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترک میز مذاکرات وین حداقل واکنش به این خرابکاری است، گرچه این خرابکاری نتیجه مذاکرات وین بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس حادثه در نطنز خرابکاری سایت شهید احمدی روشن تروریسم هسته ای مذاکرات وین حفره امنیتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سایت هسته ای نطنز قاضی زاده هاشمی جمهوری اسلامی حفره امنیتی سر ضعف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

علیرضا نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور هزار کیلومتر قنات از زیر شهر یزد از اتصال فاضلاب خانه های محدوده به قنات انتقاد کرد و افزود: برخی از مقنی ها برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله سبب نشت فاضلاب می‌شود که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد، اظهار کرد: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان و نه در داخل کوچه انجام شود.

کد خبر 6092287

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران