Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:28:03 GMT

ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۹۰۶

ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام هادی خلیلی صبح امروز در نشست و جلسه هم اندیشی با مسئولین سپاه ناحیه کمیجان اظهار کرد: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی های بیگانگان بوده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره با نام مقدس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و در شروع و آغاز  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  به فرمان امام خمینی(ره) این نهاد مردمی و ولایی تاسیس شد و امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی های بیگانگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان کمیجان بیان کرد: ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات بوده و امروز سپاه پاسداران همواره با تعهد انقلابی خود در همه صحنه های انقلاب اسلامی وبخش های مختلف به ویژه صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیر و اثر بخشی داشته است.

خلیلی ادامه داد: شهرستان کمیجان با داشتن ظرفیت های غنی و مهم در بخش های گوناگون می تواند زمینه ارتقاء و بهبود زیر ساخت ها راداشته باشد  لذا این مهم نیازمند مشارکت همه متولیان اعم از سازمان ها و اقشار و نخبگان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این شهرستان نقطه وصل و ارتباط یا شهرستان همدان است اضافه کرد: این ظرفیت بسیار مهمی هست که به ویژه در حوزه تولید و مسائل اقتصادی می تواند زمینه شکوفایی و رشد همه جانبه شهرستان را فراهم آورد.

امام جمعه کمیجان گفت: توجه به بخش فرهنگی و معنوی آحاد مردم امروز یک ضرورت مهم محسوب می شود که می طلبد همه دلسوزان و نخبگان و دغدغه مندان این شهرستان پای کار آمده تا با انجام برنامه ریزی های مدون و حساب شده  شاهد تقویت و رشد بیشتر فرهنگ اسلامی در مقابل تهاجمات بیگانه باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در این نشست ضمن ابراز امیدواری و تاکید بر توصیه های امام جمعه این شهرستان گفت :پاسداری از انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه است و هرجا نیاز باشد سپاه برای صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ورود نماید آنجا حاضر است.

نعمت الله کمیزی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب پذیر یکی از اقدامات محوری سپاه در این شهرستان بوده است افزود: در سال های اخیر تمرکز و حول محور فعالیت های سپاه بر پایه محرومیت زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به ویژه  ساخت منازل محرومین و توسعه زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

حجت الاسلام سید حسن رفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در این نشست گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار تاثیر گذاری به ویژه در ایام کرونا ورسیدگی به وضعیت اقشار آسیب دیده در سطح شهرستان انجام شده  و امید می رود با همکاری های بیشتر شاهد رشد روز افزون در بخش های مختلف این شهرستان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت: پیگیری روند ساخت حوزه علمیه امین در شهر کمیجان یکی از انتظارات جدی و به حق مردم این منطقه است که با پای کار آمدن همه متولیان و دغدغه مندان ساخت حوزه علمیه این شهر با قوت دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام خمینی باورها انقلاب اسلامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد