Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی محمدرضا طیبی گفت: برای کسب سهمیه ورودی المپیک آماده بودیم، اما به دلیل نامناسب بودن منطقه پرتاب این اتفاق رخ نداد.

محمدرضا طیبی در جمع خبرنگاران، در خصوص حضور در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها اظهار کرد: آماده بودیم تا رکوردهای خوبی به ثبت برسانیم و سهمیه ورودی المپیک را کسب کنیم، اما متاسفانه به دلیل مناسب نبودن دایره پرتاب این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرایط نامساعد منطقه پرتاب اضافه کرد: حقیقتا از رکوردی که زدم راضی نبودم و دوست داشتم تا دایره پرتاب بیشتری وجود داشت و پرتاب‌های بهتری داشته باشم. یکی از پرتاب‌های من هم به دلیل از دست دادن تعادل، خطا اعلام شد. شاهین مهردلان در دایره پرتاب زمین خورد و این منطقه از زمین اصلا مناسب نبود.

گفتنی است در ماده پرتاب وزنه، محمدرضا طیبی از مازندران با رکورد ۱۹.۵۹متر به عنوان نخست دست یافت و شاهین مهردلان از خراسان رضوی با ثبت رکورد ۱۹.۵۰ متر دوم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دایره پرتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

دیدار تراکتور و استقلال یک میهمان ویژه دارد.

طرفداری | آندو تیموریان تماشاگر ویژه یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر است.

تراکتور و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که آندارنیک تیموریان که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی است، برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد.

تیموریان سابقه بازی برای هر دو تیم را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور