Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فرامرز رستگار دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، با ارسال نامه‌ای به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول که در سال گذشته با اقدامی جهادی و تخصصی قراردادهای مهمی را برای توسعه تحقیقات و صنعت با دانشگاه‌ها و تولیدکنندگان داخلی منعقد کرده بود، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «این حرکت نشان داد که همت، صداقت، شهامت و تحلیل درست مدیران و کارشناسان، بهتر از هر قانون و بخشنامه‌ای می‌تواند موجب جهش تولید شود. انعقاد قراردادها و تفاهمنامه‌ها برای تجهیزات پیشرفته مخابراتی تولید بار اول مانند آنتن‌های پیچیده و پیشرفته، رادیو مایکروویوIP، رادیو موج میلی‌متری پهن‌باند، مودم رادیویی، شبکه‌های نوین و هوشمندسازی، نمونه‌هایی است که نه تنها تجهیزات نسل فعلی شبکه را بومی می‌نماید، بلکه زمینه بومی‌سازی نسل پنجم ارتباطات را نیز فراهم می‌نماید. اطمینان کافی داریم که با این حرکت انقلابی آغاز شده در سال ۹۹، در سال‌جاری که توسط رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده، شاهد اقدامات وسیع‌تری توسط آن شرکت محترم خواهیم بود.

پیش از این نیز همراه اول با انعقاد قرارداد با دانشگاه‌ها و شرکتهای داخلی از بومی‌سازی تجهیزات و فناوری‌های موردنیاز صنعت ارتباطات کشورحمایت کرده و مورد تشویق نهادهای قانونی و نظارتی قرار گرفته بود.

2121

کد خبر 1504074

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌‌های 5 و 6 مگاهرتز را ندارند. به عبارتی تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌‌کنند نهایت 500 هزار نفر است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرادادهایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت. چراکه رضایت مردم در اولویت ما است.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیازهای کشور در سال 1403 تامین شود. لازم به ذکر است که مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است. 

دیگر خبرها

  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند