Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه عاملان شهادت محیط بانان زنجانی دربازداشت هستند، تاکید کرد: کیفرخواست متهمان پرونده شهادت محیط بانان زنجانی به زودی صادر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی در گفتگو با میزان با اشاره به شهادت دو محیط بانی در هفته گذشته گفت: پس از کشف پیکر محیط بانان زنجانی در کمتر از ۱۲ ساعت عاملان اصلی این جنایت بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با بیان اینکه فرد اول در همان دقایق اولیه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده است، گفت: در همان لحظات اولیه و بلافاصله دستورات قضایی قاطع درباره این پرونده صادر شد و بازپرس ویژه قتل به صحنه اعزام شد. در تجسس‌های فنی میدانی بلافاصله فرد اول دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه فرد دوم نیز که متواری شده بود کمتر از ۱۲ ساعت در یکی از روستا‌های دورافتاده استان مجاور دستگیر شد افزود: این فرد که با ایجاد درگیری قصد فرار از صحنه را داشت با اقدامات قاطع و فنی بازداشت شد.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی با بیان اینکه فرآیند علمی، فنی و قضایی این پرونده در حال تکمیل شدن است و به نتایج مثبتی هم رسیده است گفت: کیفرخواست متهمان پرونده شهادت محیط بانان زنجانی به زودی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان زنجان محیط بان زنجانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زنجان محیط بان زنجانی شهادت محیط بانان زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • صدور کیفرخواست پرونده قتل پزشک ماهشهری
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم