Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه سنت‌های كارآمد معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، سلسله درس گفتارهای مجازي را با موضوعات اخلاق و معنويت در حوزه علميه، ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، کارگروه سنت‌های كارآمد معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، سلسله درس گفتارهای مجازي را با موضوعات اخلاق و معنويت در حوزه علميه از ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ( ویژه ماه مبارک رمضان) برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجج‌اسلام والمسلمین محمد عندليب همداني و محسن ملكي در شب‌های ماه مبارك رمضان با موضوع تبيين و تحليل سبك زندگي اخلاقي و معنوي طلاب بر اساس كتاب شريف مرآه الرشاد تألیف مرحوم علامه مامقاني ایراد سخن خواهند داشت.

 

زمان برگزاري این سلسله نشست‌های مجازی ساعت ۲۱ هر شب اعلام‌شده است و محتوای جلسات از سه طریق كانال معاونت پژوهش در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehpajohesh، سايت كارگروه سنت‌های كارآمد به نشانی http://www.hzsk.ir و كانال كارگروه سنت‌های كارآمد در پیام‌رسان ایتا به آدرس اینترنتی https://eitaa.com/hzsk_ir پخش و منتشر می‌شوند.

 

گفتنی است، به بهترین پاسخ‌ها بر اساس سؤالات طرح‌شده از جلسات نیز، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان برنامه های ماه رمضان برنامه سنت های کارآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد