Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@00:51:45 GMT

حکم تخلیه منزل سید مهدی رحمتی صادر شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۱۲۷

برای سید مهدی رحمتی دردسر جدیدی درست شده است

مهدی رحمتی سرمربی تیم پدیده باید منزل مسکونی اش در مشهد را تخلیه کند.

 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مهدی رحمتی در ابتدای این فصل با قراردادی به عنوان سرمربی تیم پدیده انتخاب شد و این مربی در قرارداد خود با باشگاه مشهدی خواستار یک دستگاه آپارتمان برای سکونت خود و خانواده‌اش در مشهد شد که این موضوع مورد موافقت حمیداوی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت چند ماه از سکوت سرمربی پدیده در مشهد حکم تخلیه منزل وی صادر شده زیرا اجاره بهای این ساختمان پرداخت نشده است. با این وجود این بدهی توسط رحمتی پرداخت شده اما مالک ساختمان از وی خواسته تا منزلش را تخلیه کند. این موضوع باعث دردسر سرمربی پدیده شده و او هم این مسئله را به باشگاه پدیده اعلام کرده است.

این در شرایطی است که باشگاه پدیده این روزها زیر نظر هیات فوتبال استان خراسان اداره می ‌شود و امروز این باشگاه از مالک قبلی با دستور قضایی گرفته شده است.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!